skal vi virkelig flytte?? det vil jeg ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

langt om længe

ej alså.. bliver lige nød til at lufte mine tanker her......

Men kæreste er brandmand... arbfast i DRbyen som firefighter...

Han har boet i kokkedal i 10 år... nu er han flyttet tilbage her til midssjælland fordi vi blev kærester og altid har haft en godt øje og forhold til hinanden.....han vidste også hvor glad jeg er for at være her og hvormeget det betyder for min datter at være her

Men jeg har boet her de sidate 8 år og min datter er godt integreret i landsbyen og har sin skolegang og venner her og jeg har min familie her.....

Nu vil han ha vi skal flytte til den nærliggende storby, fordi han har fået et job på hånden der... og det kræver at vi bor i byne... men jeg har bare slet ikke lyst til at bo i byen.... overhovedet... elsker området her hvor jeg er nu og føler slet ikke jeg har lyst til at rive min datter op herfra.... ,

det er lidt som at snakke for døve øre når jeg siger der og så får jeg bare at vide... at jeg på forhånd vidste at det at være brandmand er en livsstil og det vidste jeg...... han er så forhippet på at vi skal købe et hus i byen og så skal vi da bare flytte min datter på ni....... aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op........

er det mig der er egoistisk.??? og hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

82Miraklet

langt om længe skriver:

ej alså.. bliver lige nød til at lufte mine tanker her......

Men kæreste er brandmand... arbfast i DRbyen som firefighter...

Han har boet i kokkedal i 10 år... nu er han flyttet tilbage her til midssjælland fordi vi blev kærester og altid har haft en godt øje og forhold til hinanden.....han vidste også hvor glad jeg er for at være her og hvormeget det betyder for min datter at være her

Men jeg har boet her de sidate 8 år og min datter er godt integreret i landsbyen og har sin skolegang og venner her og jeg har min familie her.....

Nu vil han ha vi skal flytte til den nærliggende storby, fordi han har fået et job på hånden der... og det kræver at vi bor i byne... men jeg har bare slet ikke lyst til at bo i byen.... overhovedet... elsker området her hvor jeg er nu og føler slet ikke jeg har lyst til at rive min datter op herfra.... ,

det er lidt som at snakke for døve øre når jeg siger der og så får jeg bare at vide... at jeg på forhånd vidste at det at være brandmand er en livsstil og det vidste jeg...... han er så forhippet på at vi skal købe et hus i byen og så skal vi da bare flytte min datter på ni....... aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op........

er det mig der er egoistisk.??? og hvad ville i gøre??

Jeg ville sige; Hvorfor ikk ?? Ja man kan jo altid prøve.. Din mand er brandmand og hvis han har fået en godt job på hånden så må man jo tag de tiltag som det kræver !!

Jeg er ikke selv til storbyen, men hvis man mand job krævede det, ville jeg vælge at tage med ham... Også selv om det krævede at vores børn skulle skifte skole, børnehave mm....

Men hellere end glad mand i dejligt job, end en trist mand der kunne have fået noget bedre !!!

Håber I finder en løsning på jeres problem !!!

Anmeld

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hm... Måske kan i finde noget tættere på byen, men ikke i centrum?

Altså gå på kompromis med hinanden?

Anmeld

9. oktober 2010

langt om længe

vil lige sige for en god ordens skyld at jeg kan forholde mig til at flytte herfra,, det er jeg ikke blej for hvis det kom til det. men ved bare hvor meget byen skolen osv betyder for min datter.... hun har prøvet en del her i livet desværre,  så her er hendes faste base og det er her hun hviler i sig selv og kan vare et barn..... så at hive hende fra her ...... nej det ville bare være det væreste for hende.... suk.. vil meget nødigt flytte hende.. og mit job kan desværre ikke bære endnu en halv times kørsel.. har 40 min på arb nu og mit job som maler hænger desværre ikke på træerne i disse tider..... så jeg kan ikke bare få mig et nyt.

Han har sit faste job i kbh som han også er glad for... han vil bare gerne ud og køre "skarpt" igen... altså deltage i brandslukning en gang i mellem , det gør han ikke nu. det er kun en  brang i et askebærger i ny og næ. ellers har han det som blommen i et æg derinde........ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.