ej alså.. bliver lige nød til at lufte mine tanker her......
Men kæreste er brandmand... arbfast i DRbyen som firefighter...
Han har boet i kokkedal i 10 år... nu er han flyttet tilbage her til midssjælland fordi vi blev kærester og altid har haft en godt øje og forhold til hinanden.....han vidste også hvor glad jeg er for at være her og hvormeget det betyder for min datter at være her
Men jeg har boet her de sidate 8 år og min datter er godt integreret i landsbyen og har sin skolegang og venner her og jeg har min familie her.....
Nu vil han ha vi skal flytte til den nærliggende storby, fordi han har fået et job på hånden der... og det kræver at vi bor i byne... men jeg har bare slet ikke lyst til at bo i byen.... overhovedet... elsker området her hvor jeg er nu og føler slet ikke jeg har lyst til at rive min datter op herfra.... ,
det er lidt som at snakke for døve øre når jeg siger der og så får jeg bare at vide... at jeg på forhånd vidste at det at være brandmand er en livsstil og det vidste jeg...... han er så forhippet på at vi skal købe et hus i byen og så skal vi da bare flytte min datter på ni....... aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op........
er det mig der er egoistisk.??? og hvad ville i gøre??
Anmeld