Hej er der nogen der har prøvet at få en styrtblødning??
Jeg var gravid i 11 uge da jeg selv begyndte at pletbløde.. fik at vide af lægen jeg nok selv havde klaret det.
men havde en tid til NF scanning en uge efter. Jeg tog derop som planlagt for også at sikre mig det nu var rigtigt det lægen havde sagt... efter en scanning på roskilde fik jeg beskeden om der stadig var noget tilbage så fik lagt de 3 piller op og skulle så have en medicinsk abort....blødte lidt samme aften med ellers ikke noget
Så gik der næsten 14 dage, altså her sidste weekend skulle vi til kerteminde og besøge sviger mormor og midt under kaffen og æblekagen, fik jeg bare så ondt i maven... blev helt bjeg og skulle på wc konstant, hvor det bare kom ud...
Sagen endte med at vi måtte bryde op midt i det hele, køre på skadestuen i Odense . en halv times køretur hvor det bare væltede ud, med min datter på bagsædet...ikke særlig fedt.
jeg blev indlagt med det samme.... fik at vide jeg havde en styrtblødning, fik et udskrab med det samme under undersøgelsen... og blev lagt i faste under obs....
kl 12 om aftnen blev jeg så lagt i narkose og fik endnu et udskrab.....
Nu har jeg været hjemme en uge i dag og er bare så bange for det sker igen. lægen sagde min livmoder åbenbart havde lidt svært ved selv at få det ud... og så er det bare jeg tænker at det kan ske igen ......går hjemme nu fordi min blodprocent er lav og jeg er svimmel og sover en del.... men er sku lidt bange for at være alene hjemme.......
nogen der kender noget til det eller har prøvet det..???
Anmeld