Hvor kan man købe sådan nogle store fletkurve henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.241 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Meliora

Hej alle skønne kvinder

Jeg skal til stor 50 års om et par uger, og da vi har fundet en masse lækkert køkkengrej/kogebøger til fødselaren, vil jeg gerne samle det i en stor fin gavekurv, som vi bedøver med cellofan og bånd:-)

Men hvor kan man købe selve kurven henne? Nogen der ved det? Det må gerne være med hank, og gerne i en fysisk butik i københavn.

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

FruRafn skriver:

Hej alle skønne kvinder

Jeg skal til stor 50 års om et par uger, og da vi har fundet en masse lækkert køkkengrej/kogebøger til fødselaren, vil jeg gerne samle det i en stor fin gavekurv, som vi bedøver med cellofan og bånd:-)

Men hvor kan man købe selve kurven henne? Nogen der ved det? Det må gerne være med hank, og gerne i en fysisk butik i københavn.

Håber nogen kan hjælpe

Jeg mener at der ligger en kurvebutik i Stræde, og så ligger der også en på Vesterbrogade i en kælder. Forstiller mig, at de begge har den type kurve.

Anmeld

9. oktober 2010

Meliora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg mener at der ligger en kurvebutik i Stræde, og så ligger der også en på Vesterbrogade i en kælder. Forstiller mig, at de begge har den type kurve.

Altså Strædet som i kompagnistræde? Tak, der vil jeg kigge.

Anmeld

9. oktober 2010

Ja. gaden hvor Farvergade, Kompagnistræde og Læderstræde løber over i hinanden kaldes også bare Strædet

Mener helt sikkert at der ligger en kurveforretning i en kælder på et hjørne. Med minde den er flyttet, men det tror jeg ikke.

Anmeld

9. oktober 2010

FruRafn skriver:

Der er også denne på Amagerbrogade

http://www.apollokurve.dk/

Anmeld

9. oktober 2010

Meliora

Der er også denne på Amagerbrogade

http://www.apollokurve.dk/

ih hvor er du god, tak:-)

Anmeld

9. oktober 2010

Meliora

Ja. gaden hvor Farvergade, Kompagnistræde og Læderstræde løber over i hinanden kaldes også bare Strædet

Mener helt sikkert at der ligger en kurveforretning i en kælder på et hjørne. Med minde den er flyttet, men det tror jeg ikke.

ok, så ved jeg godt hvor det er:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.