Min kæreste og jeg har årsdag torsdag d. 28. oktober, men der arbejder vi begge så havde lidt i tankerne at arrangere noget for os om lørdagen som han så intet ved om.
Tænker lidt at torsdag vil jeg købe nogle roser (én for hver måned), skrive et brev til ham og så ligge det til ham i stuen så han ser det når han kommer hjem fra job (han har fri når jeg møder ind) 
Men kan man godt give en mand roser? Der er så mange meninger om det
Så hvad syntes I?
Nå, men så om lørdagen tænker jeg at tage til frisør og få ordnet hår samt make up, barefor at se nogenlunde ud og så få arrangeret en times fotografering af ham og jeg, både pæne og sexede billeder af os (har spurgt lidt ind til om han ville syntes sådan noget ville være sjovt hvis vi engang fik den idé og hans svar var "Ja hvis billederne må være fremme"
) Skulle jo lige høre inden jeg legede videre med tanken, men han ved stadig intet 
Derefter tænkte jeg lidt en gang parbehandling i form af massage, bare slappe af og nyde hinanden.
Den ene får helkropsmassage mens den anden får fodbad, smoothie, snacks osv. og så bytter man.
Og så ellers bare hygge herhjemme resten af dagen/aftenen med noget lækkert mad, stearinlys og nærvær.
Så er det så jeg vil spørge, er det en dag en mand ville sætte pris på eller er det for tøset?
Har I foreslag til andet evt?
Er åben for en masse idéer, så kom glad 
Knus StephanieJ.
Anmeld