Årsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Steph_Laurits

Min kæreste og jeg har årsdag torsdag d. 28. oktober, men der arbejder vi begge så havde lidt i tankerne at arrangere noget for os om lørdagen som han så intet ved om.

Tænker lidt at torsdag vil jeg købe nogle roser (én for hver måned), skrive et brev til ham og så ligge det til ham i stuen så han ser det når han kommer hjem fra job (han har fri når jeg møder ind)
Men kan man godt give en mand roser? Der er så mange meninger om det  Så hvad syntes I?

Nå, men så om lørdagen tænker jeg at tage til frisør og få ordnet hår samt make up, barefor at se nogenlunde ud og så få arrangeret en times fotografering af ham og jeg, både pæne og sexede billeder af os (har spurgt lidt ind til om han ville syntes sådan noget ville være sjovt hvis vi engang fik den idé og hans svar var "Ja hvis billederne må være fremme" ) Skulle jo lige høre inden jeg legede videre med tanken, men han ved stadig intet
Derefter tænkte jeg lidt en gang parbehandling i form af massage, bare slappe af og nyde hinanden.
Den ene får helkropsmassage mens den anden får fodbad, smoothie, snacks osv. og så bytter man.

Og så ellers bare hygge herhjemme resten af dagen/aftenen med noget lækkert mad, stearinlys og nærvær.

Så er det så jeg vil spørge, er det en dag en mand ville sætte pris på eller er det for tøset?

Har I foreslag til andet evt?

Er åben for en masse idéer, så kom glad

Knus StephanieJ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

BumBum87

StephanieJ skriver:

Min kæreste og jeg har årsdag torsdag d. 28. oktober, men der arbejder vi begge så havde lidt i tankerne at arrangere noget for os om lørdagen som han så intet ved om.

Tænker lidt at torsdag vil jeg købe nogle roser (én for hver måned), skrive et brev til ham og så ligge det til ham i stuen så han ser det når han kommer hjem fra job (han har fri når jeg møder ind)
Men kan man godt give en mand roser? Der er så mange meninger om det  Så hvad syntes I?

Nå, men så om lørdagen tænker jeg at tage til frisør og få ordnet hår samt make up, barefor at se nogenlunde ud og så få arrangeret en times fotografering af ham og jeg, både pæne og sexede billeder af os (har spurgt lidt ind til om han ville syntes sådan noget ville være sjovt hvis vi engang fik den idé og hans svar var "Ja hvis billederne må være fremme" ) Skulle jo lige høre inden jeg legede videre med tanken, men han ved stadig intet
Derefter tænkte jeg lidt en gang parbehandling i form af massage, bare slappe af og nyde hinanden.
Den ene får helkropsmassage mens den anden får fodbad, smoothie, snacks osv. og så bytter man.

Og så ellers bare hygge herhjemme resten af dagen/aftenen med noget lækkert mad, stearinlys og nærvær.

Så er det så jeg vil spørge, er det en dag en mand ville sætte pris på eller er det for tøset?

Har I foreslag til andet evt?

Er åben for en masse idéer, så kom glad

Knus StephanieJ.

Man kan sagens give en mand roser

- Og tillykke med årsdagen

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

BumBum87 skriver:

Man kan sagens give en mand roser

- Og tillykke med årsdagen

Når det kommer fra en, så må det være sandt

Det er jo et eller andet sted også tanken der tæller, om jeg så gav ham et stykke bark - så har han bare at blive glad

Og mange tak!

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

OP

Ingen der har idéer, forslag eller bare en mening?

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

Op op op

Anmeld

9. oktober 2010

Marc

Min kone gjorte det med billederne sidste år, men kun af sig selv og lidt vovede og sexede billeder. Jeg elskede den ide, og elsker bare at kigge i den, især de dage hvor hun ikke er hjemme.

Jeg elsker hjemmelig hygge, god mad, en øl i badekarret, så tror du ikke din bedre halvdel også vil sætte pris på det. ??? Jeg tror generelt i kvinder tænker for meget over tingene, vi mænd er til simple løsninger, og simple hyggedage. For os er god mad, en øl, lidt putten på sofaen og en tur i kanen nok for en hyggelig aften.

Men håber i får en super skøn dag sammen.

Anmeld

9. oktober 2010

Bare mig..

Ja du kan sagtens give din mand roser!! Jeg synes det er smukt!

Og lyder som en kanon god dag.. Ja, du gav da helt mig en god ide

Og tillykke med dagen, det er nu noget specielt sådan en årsdag, og den skal da fejres..

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

Marc skriver:

Min kone gjorte det med billederne sidste år, men kun af sig selv og lidt vovede og sexede billeder. Jeg elskede den ide, og elsker bare at kigge i den, især de dage hvor hun ikke er hjemme.

Jeg elsker hjemmelig hygge, god mad, en øl i badekarret, så tror du ikke din bedre halvdel også vil sætte pris på det. ??? Jeg tror generelt i kvinder tænker for meget over tingene, vi mænd er til simple løsninger, og simple hyggedage. For os er god mad, en øl, lidt putten på sofaen og en tur i kanen nok for en hyggelig aften.

Men håber i får en super skøn dag sammen.

Ja vi spekulerer sgu nok for meget, men vi vil jo bare gøre vores mænd glade

Der bliver også taget nogle billeder af mig som han ville syntes om, men grunden til at han skal med er også ligeså meget for at vi har den oplevelse sammen og kan kiggede på billederne med et smil
Og så ved jeg at han ville syntes det er sjovt at prøve (har han selv nævnt).

Meeen den men massage er han vidst ikke helt med på, eller jo han vil gerne prøve. Men som han siger så tror han at han kommer til at røvkede sig (han er bedst til at der sker noget).

Så nævnte han selv at en fælles dansetime kunne være rigtig sjovt da man jo så er sammen og tætte (han nævnte bl.a. salsa).

Har ikke fortalt ham om mine  planer for den dag, men blot spurgt ind til hvad han gerne ville hvis man skulle lavet noget man husker sammen. Har bare ladet som om at jeg ikke gider fejre årsdag osv. så han tror ikke der skal ske noget

Hyggen på sofaen og put i kanen kommer der skam også til at være plads til
Den kommer til at stå på hygge derhjemme efter min lille hemmelighed.

Skal jeg bare holde mig til fotograferingen (varer en time) og så ikke andet, eller skulle man undersøge med noget dans eller eller eller??

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja du kan sagtens give din mand roser!! Jeg synes det er smukt!

Og lyder som en kanon god dag.. Ja, du gav da helt mig en god ide

Og tillykke med dagen, det er nu noget specielt sådan en årsdag, og den skal da fejres..

Ja håber og tror også at det bliver ret godt.
Der sker jo noget uventet for ham både den torsdag og lørdag

Kunne du finde på at tage din mand med til massage hvis han sagde at han nok gerne ville prøve det, mens han så samtidigt nævner at han tror han ville kede sin røv i laser? Det er alligevel 3½ time det tager.

Eller tage ham med til en dansetime og lære en dans (salsa eller lign)?? For han har nemlig selv nævnt at det måske kunne være en sjov oplevelse.

Så skal jeg droppe massagen og kun holde mig til plan A med fotograferingen og ikke andet eller?

Ja der er ikke noget bedre end at overraske sin mand og se ham overrasket og glad.
Har I også snart årsdag?

Anmeld

10. oktober 2010

Bare mig..

StephanieJ skriver:

Ja håber og tror også at det bliver ret godt.
Der sker jo noget uventet for ham både den torsdag og lørdag

Kunne du finde på at tage din mand med til massage hvis han sagde at han nok gerne ville prøve det, mens han så samtidigt nævner at han tror han ville kede sin røv i laser? Det er alligevel 3½ time det tager.

Eller tage ham med til en dansetime og lære en dans (salsa eller lign)?? For han har nemlig selv nævnt at det måske kunne være en sjov oplevelse.

Så skal jeg droppe massagen og kun holde mig til plan A med fotograferingen og ikke andet eller?

Ja der er ikke noget bedre end at overraske sin mand og se ham overrasket og glad.
Har I også snart årsdag?

Jeg tror jeg ville gøre det jeg helst selv ville, hvis han egentlig gerne vil begge dele!?

Det bliver da under alle omstændigheder en kanon dag for jer begge to

Ja. vi har 7årsdag her d. 11/11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.