Gisp. Det har vaeret en hektisk formiddag. vi har vaeret paa en kanon hurtig shoppingstur men inden da, rog vores nye hvalp, Chloe, i vild fart til dyrelaegen
Hun var helt stille imorges og ville kun ligge - det synes jeg var lidt underligt for naar hun lige havde sovet hele natten
Da jeg naevnte symptomerne over telefonen, bad dyrelaegen mig om at lade hende blive i bilen og ikke bringe hende ind selv, da de var bange for det var parvo
Det er den mest frygtede sygdom blandt hvalpe for nasten igen kan overleve at faa parvo. Hun har kostet 20.000kr saa det ville ikke bare kunne lade sig gore at kobe en ny hvalp lige nu og her.
Jeg ventede i en hel time ude i ventevaerelse uden at vide noget som helst, og blev faktisk helt bange
De undersogte hende og foretog en masse tests. Heldigvis mente dyrelaegen at det ikke var parvo eller rabies og at det muligvis var en reaktion paa hvalpevaccinationen hun lige har modtaget for et par dage siden eller en forkolelse. Hun fik drop og antibiotika, og saa skal jeg ellers holde oje med hende. Sikke en forskraekkelse og det er godt nok dyrt at tage et smut til dyrelaegen, men det er det hele vaerd. Bare hun er rask!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld