skråstol søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
796 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

LouiseNielsen

Nogen der ligger inde med en skråstol de vil sælge?

Har en nu, men vil egentlig gerne have en ny....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,jeg har en du kan få meget billigt,men jeg bor i Aalborg.Den er måske ikke helt billig at sende,sådan en...vi har været utroligt glade for den,den kan indstilles,låses og vippes og alskens ting og sager,og så kan jeg godt lide at den er blød,hvorimod jeg synes mange skråstole er lidt hårde.

Du kan se den her : http://www.guloggratis.dk/barn-baby/borneartikler/skraastol/annonce/9070452

Så ved jeg ikke om du evt. kommer forbi Aalborg.Ja,egentlig er det Svenstrup,det er jo lidt længere sydpå

Anmeld

9. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Den ser ellers rigtig lækker ud.... Jeg vil bare helst ik have en i farver. Den skal gerne bare være sort eller grå.....

Anmeld

9. oktober 2010

D.B.L

Jeg har en babybjörn fra babysam i mørkeblå cowboystof. Bor i københavn, så ved ikke hvad  det vil koste at sende

Anmeld

9. oktober 2010

LouiseNielsen

D.B.L skriver:

Jeg har en babybjörn fra babysam i mørkeblå cowboystof. Bor i københavn, så ved ikke hvad  det vil koste at sende

Aner heller ikke hvad det vil koste.... Har du et billede??

Anmeld

9. oktober 2010

D.B.L

LouiseNielsen skriver:

Aner heller ikke hvad det vil koste.... Har du et billede??

Den ligger i kælderen pt. får den lige op i løbet af dagen. 

Anmeld

9. oktober 2010

LouiseNielsen

D.B.L skriver:

Hvad skal du have for den hvis det er, for så vil jeg undersøge hvad det koster og sende den..... Men ku forestille mig det er skide dyrt!!

Anmeld

9. oktober 2010

D.B.L

D.B.L skriver:

du kan se den på babysam.dk -bare ikke i cowboystof som den jeg har

Anmeld

9. oktober 2010

D.B.L

LouiseNielsen skriver:

Hvad skal du have for den hvis det er, for så vil jeg undersøge hvad det koster og sende den..... Men ku forestille mig det er skide dyrt!!

hvad med at du undersøger hvad det vil koste at sende og så kan vi tage den derfra. Den er fra 2006 -brugte den dog stort set ikke til min store pige. Min datter fra 2009 har brugt den mere. Vil sige standen er midt i mellem fremstår som ny og god men brugt

Anmeld

9. oktober 2010

LouiseNielsen

D.B.L skriver:

hvad med at du undersøger hvad det vil koste at sende og så kan vi tage den derfra. Den er fra 2006 -brugte den dog stort set ikke til min store pige. Min datter fra 2009 har brugt den mere. Vil sige standen er midt i mellem fremstår som ny og god men brugt

Skal vel vide hvad den vejer før jeg kan finde ud af prisen på forsendelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.