hvad vil han med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Anonym trådstarter

jeg har været sammen med en fyr engang som efter vi var sammen ik har vist den vilde interesse i mig. jeg skrev til ham på mailen et pr gange efter det og han svarede mig slet ikke og jeg blev da ked af det for det mindste han ku gøre var at svare.

jeg mødte ham så til noget fest her for et pr uger siden og gik op til ham og spurgte hvorfor han aldrig havde svaret mig og han sagde at han havde haft så meget at se til og havde slet ik læst min mail (som jeg skrev 2 mdr inden)  jeg troede ik på ham og følte han løj mig i hovedet så jeg sagde bare ok og gik min vej.

jeg tænkte HAN GIDER MIG IKKE så jeg må videre.

jeg sletted hans nr og har glemt ham lidt indtil nu i går hvor jeg for en sms hvor der står at han har fået nyt nr???????????????????????????????????????????????????

hvorfor sender han MIG det?? talte han sandt??? ja jeg ved ikke hvad jeg skal tænke nu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

jeg har været sammen med en fyr engang som efter vi var sammen ik har vist den vilde interesse i mig. jeg skrev til ham på mailen et pr gange efter det og han svarede mig slet ikke og jeg blev da ked af det for det mindste han ku gøre var at svare.

jeg mødte ham så til noget fest her for et pr uger siden og gik op til ham og spurgte hvorfor han aldrig havde svaret mig og han sagde at han havde haft så meget at se til og havde slet ik læst min mail (som jeg skrev 2 mdr inden)  jeg troede ik på ham og følte han løj mig i hovedet så jeg sagde bare ok og gik min vej.

jeg sletted hans nr og har glemt ham lidt indtil nu i går hvor jeg for en sms hvor der står at han har fået nyt nr???????????????????????????????????????????????????

hvorfor sender han MIG det?? talte han sandt??? ja jeg ved ikke hvad jeg skal tænke nu???

jeg synes bare du skal glemme ham, han virker ikke som en der er værd at samle på.

find dig en der har tid til at svare

Anmeld

8. oktober 2010

twinboys

Anonym skriver:

Måske en fejl at han kom til at sende dig hans nr... måske han sendte det nye nummer til alle i hans telefon...

Men godt spørgsmål... bare lige en tanke...

Majbritt

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Måske en fejl at han kom til at sende dig hans nr... måske han sendte det nye nummer til alle i hans telefon...

Men godt spørgsmål... bare lige en tanke...

Majbritt

måske du har ret men man skal stadig trykke på alle personerne i sin kontaktliste manuelt? ... ja jeg ved det ikke

Anmeld

9. oktober 2010

klmf

Tror du ikke bare han har sendt den til alle?? Ved nogle telefoner har sådan at man kan markere alle numre på én gang uden at skulle dem alle igennem. Han har vist tydeligt vist dig, at han ikke gider - så hav din værdighed i behold og glem alt om ham!

Anmeld

9. oktober 2010

louise8723

Tror bare du skal lade det ligge..

Hvis en person virkelig er interesseret skal personen nok få taget kontakt lige meget hvor travlt man har

så sorry.. Tror ikke der er noget der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.