Telenor Bredbånd samt adresseændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mira0911

Jeg har sat og rodet lidt inde på Telenor's hjemmeside.. Da det er det bredbånd vi har... 

Jeg kan gå ind på "min side" derinde og ændre adressen vi skal flytte til... 

Spørgsmålet er så, når jeg melder ny adresse derinde til den nye, så skriver de at forbindelsen køre ca 4 uger efter jeg har ændret det - Det vil sige at jeg måske godt kan regne med at der er internet når vi flytter i det nye? 

Når man ændre sin adresse, skal der vel ikke en ud for at gøre noget som helst? Det gør de vel over deres computer system? 

Da vi fik internet her, satte vi bare internetten til i telefonstikket og så kørte det... 

Nogen der ved noget om det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Svei

14 dage tog det her og jeg skulle ikke have nogen ud til at lave det...de skal sende en ud på centralen og det tager åbenbart tid....men ring og hør om det, måske du bare skal meddele det nu, så er det klart...

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

14 dage tog det her og jeg skulle ikke have nogen ud til at lave det...de skal sende en ud på centralen og det tager åbenbart tid....men ring og hør om det, måske du bare skal meddele det nu, så er det klart...

Satser med at meddele det i morgen inde på "min side".. Da vi gerne skulle få lejekontrakten imorgen med posten... ;) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.