Nogle kloge koner eller mænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mig med maven

Som nogle af jer godt ved, spiller min fantastiske fætter fodbold i Holland.

Men når træningen er slut og han sidder alene hjemme, keder han sig lidt. Han kunne godt tænke sig at kunne se dansk fjernsyn. Er der nogen af jer der ved, hvordan vi skal gøre? Hvilke udbydere der tilbyder deres tjenester i udlandet, eller om det er udenlandske udbydere man skal kontakte! Ved jo fx at yousee har tysk, tyrkisk og svenske kanaler. Og ved fra min tyrkiske veninde at hun kan se alle hendes hjemlands kanaler her i Danmark. Så ved at det findes, men ved bare ikke hvordan vi skal finde det!

Så hvis du ved det, må du rigtig gerne fortælle mig det!

Mange tak, og hav en vidunderlig weekend!

/Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Marco2

DR har på deres hjemmeside et live tv, hvor man altid kan se det tv der er live. Og så har de samtidigt et arkiv, med de udsendelser de selv har produceret. Det må da siges at være dansk TV. Og TV2 har jo deres Sputnik, men det skal man betale for.

AG

Anmeld

8. oktober 2010

Mig med maven

Marco2 skriver:

DR har på deres hjemmeside et live tv, hvor man altid kan se det tv der er live. Og så har de samtidigt et arkiv, med de udsendelser de selv har produceret. Det må da siges at være dansk TV. Og TV2 har jo deres Sputnik, men det skal man betale for.

AG

Ja den er jeg med på, og det er jo også dejligt, men er det ikke muligt at have kanaler på sit fjernsyn i udlandet, der fungere på samme måde som det gør når han er hjemme?

Anmeld

8. oktober 2010

afrobabies

Mig med maven skriver:

Ja den er jeg med på, og det er jo også dejligt, men er det ikke muligt at have kanaler på sit fjernsyn i udlandet, der fungere på samme måde som det gør når han er hjemme?

Prøv at snakke med dem i yousee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.