Hjælp - Lasse Rimmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For MANGE år (ca. 10) siden så jeg en dvd (VHS?) med blandet dansk stand up - det var før stand up helt blev zulu-ficeret allemandseje - og der var nemlig ca. 20 minutter med Lasse Rimmer som var HELT geniale! Han lavede bl.a. en joke om hvaler som var hylemorsom - syntes jeg dengang! Men hvad hed en video???? HJÆLP!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Bayze

Rosa skriver:

For MANGE år (ca. 10) siden så jeg en dvd (VHS?) med blandet dansk stand up - det var før stand up helt blev zulu-ficeret allemandseje - og der var nemlig ca. 20 minutter med Lasse Rimmer som var HELT geniale! Han lavede bl.a. en joke om hvaler som var hylemorsom - syntes jeg dengang! Men hvad hed en video???? HJÆLP!!!

EEEj, Rosa, nu har du altså været alene hjemme for længe!! hvornår kommer Niklas, så han kan få stoppet galskaben!?

Eller er det mon for at gå ham på nerverne?

Anmeld

8. oktober 2010

SHERO

Er det fem på flugt? det er godt nok kun 7-8 år gammelt..

Men kan ikke liiige huske hvilke jokes der er med....

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Bayze skriver:

EEEj, Rosa, nu har du altså været alene hjemme for længe!! hvornår kommer Niklas, så han kan få stoppet galskaben!?

Eller er det mon for at gå ham på nerverne?

... måskeeeee

Ej, men hallo - den joke med hvalerne var pishamrendes sjauw - jeg sværger!!!

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Tullen85 skriver:

Er det fem på flugt? det er godt nok kun 7-8 år gammelt..

Men kan ikke liiige huske hvilke jokes der er med....

Nej det er ikke den - den kom lidt senere... Den var også skæg

Anmeld

8. oktober 2010

Sasja77

hmm...har prøvet at google og har kigget lidt på Lasse Rimmer Wikipedia og det eneste jeg kan komme frem til der passer på de ca. 10 år tilbage er "talegaver til børn" den første af dem og "jubilæum". Kunne det være en af dem måske? 

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Sasja77 skriver:

hmm...har prøvet at google og har kigget lidt på Lasse Rimmer Wikipedia og det eneste jeg kan komme frem til der passer på de ca. 10 år tilbage er "talegaver til børn" den første af dem og "jubilæum". Kunne det være en af dem måske? 

Nej desværre heller ikke dem... Æschjj!!!

Anmeld

8. oktober 2010

afrobabies

Rosa skriver:

Jeg har lige fundet den på youtube

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Ejj jeg leder og leder.. hva hedder den?

Anmeld

8. oktober 2010

afrobabies

AnneBJ skriver:

Ejj jeg leder og leder.. hva hedder den?

http://www.youtube.com/watch?v=LR02aoNXsmc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.