5 ugers undersøgelse ?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.643 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

TineA

Hvordan foregik Jeres 5 ugers undersøgelse med den lille?

Vi var der i går, jeg hvade forventet at han skulle tjekkes i hovede og i r**, men niksen. Han blev målt og vejet, løftet op og tjekket bagpå (noget med benene?!) og så var det dét.

Jeg trode, at man skulle tale om amningen, fødslen, nattesøvn eller mangel på samme mm? Eller er det SP's "job"?

Håbede lige på, at jeg selv skulle på vægten - ja det er noget underligt noget at håbe på, men jeg er ikke blevet vejet siden jeg var i 34. uge, så jeg ville gerne vide nogenlunde hvor jeg er nu.

Han var møghysterisk, så jeg ved ikke om det var derfor det skulle overståes så hurtigt? .. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

mor til lille emma

Det foregik på samme måde som du beskriver.. Vi snakkede meget lidt om amning o.a. Det tog 10 min så var vi ude igen...

jeg snakker amning, søvn, mad m.m. med sundhedsplejersken.

Anmeld

8. oktober 2010

TineA

mor til lille emma skriver:

Det foregik på samme måde som du beskriver.. Vi snakkede meget lidt om amning o.a. Det tog 10 min så var vi ude igen...

jeg snakker amning, søvn, mad m.m. med sundhedsplejersken.

Men I talte lidt om det, kan jeg forstå? Jeg troede virkelig bare, at vi skulle tale om alt sådan noget .. Hm.. ?

Anmeld

8. oktober 2010

3xM

har også lige været med Milas og var også meget forundret over det lille besøg, så er vist meget normalt alligevel...

Anmeld

8. oktober 2010

TineA

mariaogmarcus skriver:

har også lige været med Milas og var også meget forundret over det lille besøg, så er vist meget normalt alligevel...

Ja, det må det være .. Hm, øv altså - håbede sådan på at skulle tale om amningen, fødslen og sådan.

Det må jeg så belemre SP med

Anmeld

8. oktober 2010

FruEllingsen

Sådan foregik vores også. og så spurgte hun lige ind til fødselsforløbet og indlæggelse (da han er født for tidligt) Mentror MAX det tog 20 min.  

Anmeld

8. oktober 2010

TineA

Drømmer skriver:

Sådan foregik vores også. og så spurgte hun lige ind til fødselsforløbet og indlæggelse (da han er født for tidligt) Mentror MAX det tog 20 min.  

Okay, så må jeg virkelig da have misforstået konceptet i 5 ugers undersøgelsen Synes bare, at jeg læste en tråd herinde på et tidspunkt med nogle piger der havde talt om amningen, fødslen, søvnen, blevet vejet, taget blodtryk osv.

Men jeg har jo min skønne SP som jeg kan tale med - heldigvis

Anmeld

8. oktober 2010

mortilflere

Vores læge sætter mindst 20 min af til børne undersøgelser

Anmeld

8. oktober 2010

FruEllingsen

Tine2104 skriver:

Okay, så må jeg virkelig da have misforstået konceptet i 5 ugers undersøgelsen Synes bare, at jeg læste en tråd herinde på et tidspunkt med nogle piger der havde talt om amningen, fødslen, søvnen, blevet vejet, taget blodtryk osv.

Men jeg har jo min skønne SP som jeg kan tale med - heldigvis

Du er ikke den eneste. jeg var egentlig også lidt skuffet da vi tog der fra.. Men ja. så er det godt at man har en god SP

Hvor stor er jeres lille mand så ved at være??

Anmeld

8. oktober 2010

TineA

Drømmer skriver:

Du er ikke den eneste. jeg var egentlig også lidt skuffet da vi tog der fra.. Men ja. så er det godt at man har en god SP

Hvor stor er jeres lille mand så ved at være??

Det var godt, at det ikke bare var mig som stod der og følte sig snydt

Jamen, han er jo allerede så stor : 4444 gram og 56,5 cm  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.