Passageundersøgelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mullefisen2011

Er ked af jeg spørger så meget.. men...

Kan man godt gøre krav på at få sådan en lavet hurtigere, selvom vi skal have lavet den når vi skal til samtale i november?

Har vildt ondt i begge sider af underlivet lige nu, så jeg dårligt kan være nogen steder, og kan ikke tænke på andet end så er der noget galt, og så kan vi nok ikke få børn.. og den tanke er jeg virkelig træt af ikke og kunne slippe.. :-(
Så ville være rart at nogen kunne berolige mig med at der ikke er noget galt så jeg lige som kan komme videre, uden at skulle bekymre mig og være ked..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

Mullepigen86 skriver:

Er ked af jeg spørger så meget.. men...

Kan man godt gøre krav på at få sådan en lavet hurtigere, selvom vi skal have lavet den når vi skal til samtale i november?

Har vildt ondt i begge sider af underlivet lige nu, så jeg dårligt kan være nogen steder, og kan ikke tænke på andet end så er der noget galt, og så kan vi nok ikke få børn.. og den tanke er jeg virkelig træt af ikke og kunne slippe.. :-(
Så ville være rart at nogen kunne berolige mig med at der ikke er noget galt så jeg lige som kan komme videre, uden at skulle bekymre mig og være ked..

har ikke en dyt forstand på det,men syntes HELT KLART du sku rykke hos lægen. November er jo 299 år væk når man har så ondt

Anmeld

8. oktober 2010

Mullefisen2011

Miss.Sunshine skriver:

har ikke en dyt forstand på det,men syntes HELT KLART du sku rykke hos lægen. November er jo 299 år væk når man har så ondt

Tror vi ringer og snakker med klinikken mandag og ellers lægen for det stresser mig helt vildt også fordi jeg er så bange for at den også er gal med mig.. og det påvirker mig virkelig psykisk nogle dage, og det er bare rigtig trist for mig.. og det er også irriterende når det gør så ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.