Har jeg mon "rigtig" ægløsning...allerede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

frkforventningsfuld

Jeg er helt ny her - og ved endnu ikke,om jeg så at sige, hører til :-) Min kæreste og jeg har besluttet os for at forsøge at få os en lille guldklump.
Jeg tog min sidste p-ring ud d.22 sept - og har igår( og idag ) testet mig selv meget positiv for ægløsning. Dette betyder vel, at jeg rent faktisk HAR ægløsning,ikk? Og ikke, at det er rest-hormoner der spiller min krop et puds :-) Jeg har nemlig læst en del steder, at det er de færreste kvinder, der lige efter de er stoppet med p-piller,p-ring m.m, får ægløsning?
Jeg er bare SÅ spændt - og ville ønske man kunne tage en graviditetstes MED DET SAMME :-) Dog er jeg også meget bevidst om, at mange går, hvis de ellers er sunde og raske, helt op til 1 år før der er gevinst. Jeg er også klar over, at op imod 50 % af graviditeter ender med en spontan abort - jeg håber bare så meget, at det lykkedes for os - SNART :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

A&F

Heej og velkommen til

Din krop skal nu til at "finde sig selv igen" efter du er stoppet med din p-ring, og det kan tage noget tid. Nogle kvinder opnår graviditet med det samme og for andre, kan der gå et stykke tid. Vi er jo forskellige.  Det er forståeligt, at du er spændt på at blive gravid, og husk at kroppen kan jo drille lidt. Være positiv, lev sundt og nyd at elske med din kæreste.

for at guldklumpen snart er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.