ægløsninng:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

tulleeh

hvilke dage er bedst at have samleje i under en ægløsnings periode?! har døjet med øget ådflåd i tre dage dvs( tirsdag -onsdag - torsdag!  og idag med milde smerter. & ingen øget udflåd!

vi havde sexet i søndags og igår+idag. eller går der ydeliger nogle dage før chacen er størst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

afrobabies

tulleeh skriver:

hvilke dage er bedst at have samleje i under en ægløsnings periode?! har døjet med øget ådflåd i tre dage dvs( tirsdag -onsdag - torsdag!  og idag med milde smerter. & ingen øget udflåd!

vi havde sexet i søndags og igår+idag. eller går der ydeliger nogle dage før chacen er størst?

Jeg mener at det er fra et par dage inden ægløsning til et par dage efter ægløsning, der kan alt ske

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

victoria2008 skriver:

Jeg mener at det er fra et par dage inden ægløsning til et par dage efter ægløsning, der kan alt ske

ok - mange tak (:

så er chancen der garanteret!

Anmeld

8. oktober 2010

afrobabies

tulleeh skriver:

ok - mange tak (:

så er chancen der garanteret!

Det skulle der være... Bare leg kaniner, så sker der nok noget

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

victoria2008 skriver:

Det skulle der være... Bare leg kaniner, så sker der nok noget

lige præcis. (;

Anmeld

8. oktober 2010

afrobabies

tulleeh skriver:

lige præcis. (;

Har i prøvet på at få barn længe?

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

victoria2008 skriver:

Har i prøvet på at få barn længe?

jeg har lige mistet d. 2 juli! var 7+3 )':

og min cyklus har været noget rod lige siden. Så min krop er ikke til at finde ud af ):

Anmeld

8. oktober 2010

afrobabies

tulleeh skriver:

jeg har lige mistet d. 2 juli! var 7+3 )':

og min cyklus har været noget rod lige siden. Så min krop er ikke til at finde ud af ):

ok, det er jeg ked af at høre, men det kan jo desværre ske, når man ikke er så langt henne... Jeg er nu 7 uger henne, og havde også lige en bekymring om at miste for en uges tid siden, fordi jeg har prøvet at miste tidligt også men jeg har sluppet bekymringen nu...

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

victoria2008 skriver:

ok, det er jeg ked af at høre, men det kan jo desværre ske, når man ikke er så langt henne... Jeg er nu 7 uger henne, og havde også lige en bekymring om at miste for en uges tid siden, fordi jeg har prøvet at miste tidligt også men jeg har sluppet bekymringen nu...

tillykke med graviditeten(:! kan se dit barn er mulat!

skal man teste den dag menstruationen forventes hvis den ikke dukker op. eller kan man teste noget før?

jeg har hele denne uge hvor jeg ikke forventer mens nemlig. men næste igen om mandagen forventes den(:

Anmeld

8. oktober 2010

afrobabies

tulleeh skriver:

tillykke med graviditeten(:! kan se dit barn er mulat!

skal man teste den dag menstruationen forventes hvis den ikke dukker op. eller kan man teste noget før?

jeg har hele denne uge hvor jeg ikke forventer mens nemlig. men næste igen om mandagen forventes den(:

Du skal teste den dag du har forventet mens, men med morgenurin, da der er mest hcg i urinen om morgenen Ja, men datter er mulat, og det barn jeg venter er også mulat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.