Hjemme igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

rlyn

Hej med jer.

Så er vi kommet hjem igen, efter en skøn og afslappende ferie.

Vi fik set en masse mennesker og kom på nogle ture, bl.a. til London og Colchester zoo - hvor det mest spændende for Tristan, var et tog der kørte rundt, samt et vandfald :P
Nå ja, så syntes han også det var sjovt, da far lærte ham at sige "monkey looks like mummy" ved chimpanseburet :S

Vi var enormt heldige med vejret derovre, og er faktisk kommet solbrændte hjem - det er dælme sjældent, når man har været i England! De sidste 4-5 dage havde vi mellem 30-34 grader. Varmen er anderledes end i Danmark. Den er mere klam, lidt ligesom når man er sydpå, så sidst på dagen var det noget ubehageligt.
Vi var også ved stranden nogle gange, hvis man da kan kalde det dét. Det er en "Award winning beach" ved Themsen. Pga tidevandet, der trækker sig ENORMT langt ud og efterlader stranden i smat og mudder, er det lavet små bassiner, hvor vandet bliver, når det trækker sig ud. Fin nok idé. Men selve stranden er den mindste jeg har set og folk ligger nærmest oveni hinanden. Der ud over er alle unger noget nær uigenkendelige, da de render rundt og leger, ruller sig m.v. i dette fjord mudder :S Men de ser ud til at more sig.

Tristan har opsnappet en del engelske sætninger. Bl.a.
* I´m a stinker
* Manchester scum
* Daddy says no, no, no
* Liverpool no. nine (Fernando Torres)
* one, two, three, four, five
* Nej ikke one, two, three, four, five six! (han vil åbenbart ikke tælle til seks :D )
Og så selvfølgelig dagligdags ting som thank you, more please m.m.

Det var virkelig skønt at besøge familien, og især sin kusine Grace er Tristan rigtig glad for.

Jeg var så "heldig" at opsnappe en halsonde fra airconditioningen i flyveren hjem, så det har jeg været lidt ramt af de sidste par dage.

Håber I alle har haft det godt

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

st

Jamen jeg er også glad for at se dig herinde Rikke, men har svaret dig inde på aug,

Klem. (H)

Anmeld

31. juli 2008

MorCamilla

Hejsa Rikke.

Velkommen hjem igen, dejligt at have dig tilbage;)
Hvor lyder det bare til at I har haft en god og hyggelig ferie, det er da rigtig dejligt...
Og hvor er Tristan dog god til at fange sproget, det er ret inponerende synes jeg:)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.