R.i.p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

cdinesen

kl 8.30 i morges døde min bedste veninde 40 år gammel. Hun havde ligget syg i 2½ måned med cancer, der havde spredt sig til det meste af kroppen. Hun efterlader sig mand og 2 små piger på 5 og 7 år.

Jeg ved ikke hvor lang tid der går før jeg forstår hvad der sket, det hele gik meget meget stærkt, men en ting er helt sikkert... Hun vil altid være savnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SiLiMiMa

uuh, det er trist 

og  ikke til at forstå....

stakkels lille familie.....

kram heise

Anmeld

8. oktober 2010

mortilflere

føler med jer alle , det er så uretfærdigt når så unge forældre falder bort

Anmeld

8. oktober 2010

otlitrom

Det gør mig ondt!

Anmeld

8. oktober 2010

oo

åh puha! det er barskt

Anmeld

8. oktober 2010

DK

Århh nej.

Stakkels stakkels jer alle sammen. De små piger. Jamen... herre gud da. Ihhh jeg bliver så ked, så ked!

Kæmpe knus!

Anmeld

8. oktober 2010

JulieE

Hvor forfærdeligt!! Så trist for den stakkels familie

Anmeld

8. oktober 2010

JustAnotherName

Huuwha   

Anmeld

8. oktober 2010

>>Carina<<

Det gør mig utrolig ondt. For seks år siden døde en af mine rigtig gode veninder. Hun var samme alder som mine forældre men har altid været en slags reservemor/veninde som jeg talte om veninde ting med som jeg ik følte jeg ku med min mor. Hun fik også konstateret cancer og det gik så lynhurtigt at jeg aldrig nåede at sige farvel. Og det gør stadig så forfærdelig ondt at tænke på syns jeg. Jeg ville så gerne at hun havde mødt min søn. Jeg ville så gerne at hun vidste og så at jeg har det godt og klarer livet godt og har en god mand og verdens dejligste dreng. Ved hun ville ha elsket ham som var han hendes egen. Puha kom lige til at fælde en tåre igen.
Undskyld for mit lille tudeindlæg. Men jeg føler med dig. Knus og mange tanker til dig og din venindes efterladte

Anmeld

8. oktober 2010

cdinesen

livet kan være så død uretfærdigt! og tak for jere søde kommentare på en meget svær dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.