Nogen der kender Bilka og deres tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Lullaby

Har idag købt støvler til pigerne i bilka som er i deres avis. Skønt, men da jeg kommer hjem er de for små til Bella. Har ingen intention om at køre derop i denne weekend. Er der nogen der ved om de i næste uge kører videre med tilbuddet eller det kommer op på alm pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mary

Jeg tror ikke de kører de samme tilbud efterfølgende uger, men du kan vel være heldig at det er en del af deres faste sortiment lige for tiden. Så er det vel intet problem, de skal vel bare byttes? 

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Lullaby skriver:

Har idag købt støvler til pigerne i bilka som er i deres avis. Skønt, men da jeg kommer hjem er de for små til Bella. Har ingen intention om at køre derop i denne weekend. Er der nogen der ved om de i næste uge kører videre med tilbuddet eller det kommer op på alm pris?

Hvis du har købt et par, kan du få pengene retur, og hvis en vare købt til normalpris efterfølgende kommer på tilbud, kan du op til 2 uger efter få udbetalt differencen Så don't rush

Anmeld

8. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Baagøe skriver:

Hvis du har købt et par, kan du få pengene retur, og hvis en vare købt til normalpris efterfølgende kommer på tilbud, kan du op til 2 uger efter få udbetalt differencen Så don't rush

Gælder det alle varer - eller er det kun tøj, sko mv.?

Anmeld

9. oktober 2010

Pige2009

Gælder det alle varer - eller er det kun tøj, sko mv.?

Alle varer. Der er også prisgaranti ift. andre butikker...

Anmeld

9. oktober 2010

Kløver

Lullaby skriver:

Hvis du bare skal bytte dem, til en anden str, tror jeg ikke du skal til at betale mere for dem, men du kan jo så godt risikere støvlen ikke er der i den rigtige str, og så kan du jo få dine penge retur

Anmeld

9. oktober 2010

Snefnug1984

Du får jo altid den pris retur, som du har givet for dem - altså den pris der står på bonnen, uanset om de så er på tilbud eller ej

Anmeld

9. oktober 2010

Lullaby

SolsikkeBlomst skriver:

Du får jo altid den pris retur, som du har givet for dem - altså den pris der står på bonnen, uanset om de så er på tilbud eller ej

Det er heller ikke det der er problemet. Jeg vil bare ikke give mere fordi de pludselig ikke er på tilbud længere.

Anmeld

9. oktober 2010

Snefnug1984

Lullaby skriver:

Det er heller ikke det der er problemet. Jeg vil bare ikke give mere fordi de pludselig ikke er på tilbud længere.

Ahh på dén måde.. ja så kan du godt risikerer at skulle betale differencen.. Men der er jo 30 dages returret, så du kan jo vente til de måske kommer på bud igen

Anmeld

9. oktober 2010

loppen82

Lullaby skriver:

Hejsa,

jeg arb i Bilka sidder dog kun ved kassen.

Ka lige høre om de sætter støvlerne op. men tror det da der jo er 40 års jubilæum der. Men de har åben imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.