Min hun er jaloux på min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Lunchbox

Min Golden retreiver er 2½ år gammel. Den har altid været glad og legesyg. Den har altid været godt opdraget og aldrig jaloux. Den har simpelthen været eksemplarisk.

Men nu 6 md. efter at vi har fået vores søn, er den begyndt at blive jaloux på ham. Vi har eller altid fulgt alle forskrifter om at lade hende (hunden) lugte og "lege" med ham, da vi kom hjem fra hospitalet. Vi har forsøgt ikke at forfordele nogle af dem. Det gik rigtig godt i starten. Men ikke længere.....Nogle forslag?

Dog skal der lige siges at jeg er væk 14 dage af gangen, så i den periode er der kun min kone hjemme til at passe/lege med dem. Og at det hele går lidt nemmere når jeg er hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SoffiLine

Jeg har også en hund, en amstaff. (men tror nu det kan ske for alle racer) Han er også vildt jaloux. Havde en kæreste på et tidspunkt, og hvis han så meget som gav mig et knus eller andet blev han virkelg jaloux og kunne bare sidde og stirre på min daværende kæreste. Og det er jo forkert. I hvertfald i min verden. Derfor blir han sat på plads hver gang han er sådan. 

Han er sådan en hund der tror at ALT drejer sig om ham, og han ligner en der ikke har fået mad i en måned hvis han ikke er midtpunkt. Tror han synes det er sååå synd for ham. 

Men har fået ham lært at det er okay der er andre, og andre giver mig et knus & at han til dels også må være med. Og det går bedre nu.

Selvfølgelig med godbider når han høre efter & gør som der blir sagt, og han er faktisk næsten vænnet af med det nu

Anmeld

11. oktober 2010

Lunchbox

ja jeg tror at vi må igang igen med hundetræningen. Det har der ikke været så meget fokus på det sidste ½-1 år. Hun (hunden) skal jo hellere ikke glemme hvem der er "bossen".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.