Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom jeg endelig op til skanningen Og hvor var det et fantastisk syn Det hele var bare perfekt og jeg blev endda rykket fire dage frem, så nu er jeg pludselig i 14. uge og sat til den 14. april Og så hørte vi hjertelyd og det er da den skønneste lyd i hele verden
Først var den dog lidt stædig og lå demonstrativt med ryggen til, men et par puf og nogle host hjalp den om på siden Det er bare så skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dorthe1986 skriver: Så kom jeg endelig op til skanningen Og hvor var det et fantastisk syn Det hele var bare perfekt og jeg blev endda rykket fire dage frem, så nu er jeg pludselig i 14. uge og sat til den 14. april Og så hørte vi hjertelyd og det er da den skønneste lyd i hele verden Først var den dog lidt stædig og lå demonstrativt med ryggen til, men et par puf og nogle host hjalp den om på siden Det er bare så skønt
Åhh hvor må det bare ha væet dejligt at se sin lille for første gang. (:
Tillykke!
Dejligt at høre Dorthe. Er rigtig glad på jeres vegne Åh, hvor jeg dog glæder mig til, at det er vores tur på fredag - blir fantastisk.
Stort tillykke med den veloverståede NF - så kan I for alvor begynde at glæde jer nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128