Så var man lige til NF-skanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Dorthe1986

Så kom jeg endelig op til skanningen Og hvor var det et fantastisk syn  Det hele var bare perfekt og jeg blev endda rykket fire dage frem, så nu er jeg pludselig i 14. uge og sat til den 14. april Og så hørte vi hjertelyd og det er da den skønneste lyd i hele verden

Først var den dog lidt stædig og lå demonstrativt med ryggen til, men et par puf og nogle host hjalp den om på siden Det er bare så skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

isimaven

Dorthe1986 skriver:

Så kom jeg endelig op til skanningen Og hvor var det et fantastisk syn  Det hele var bare perfekt og jeg blev endda rykket fire dage frem, så nu er jeg pludselig i 14. uge og sat til den 14. april Og så hørte vi hjertelyd og det er da den skønneste lyd i hele verden

Først var den dog lidt stædig og lå demonstrativt med ryggen til, men et par puf og nogle host hjalp den om på siden Det er bare så skønt

dejligt
Tillykke med den gode scanning

Anmeld

8. oktober 2010

Mamalou

Hvor dejligt! Tillykke med scanningen.

Ihh jeg glæder mig til det bliver vores tur!

God weekend!

Anmeld

8. oktober 2010

BabyMus

Åhh hvor må det bare ha væet dejligt at se sin lille for første gang. (:

Tillykke!

Anmeld

9. oktober 2010

Chewy

Dejligt at høre Dorthe. Er rigtig glad på jeres vegne Åh, hvor jeg dog glæder mig til, at det er vores tur på fredag - blir fantastisk.

Stort tillykke med den veloverståede NF - så kan I for alvor begynde at glæde jer nu

Anmeld

9. oktober 2010

Mullemus86

Stort tillykke! Det er bare den mest fantastiske følelse, når man ser den lille bebs sprælle derinde.. Super at alt er i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.