IT kyndig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

AnneBJ

Oh please, er der nogle der kan hjælpe mig!!! Uanset hvilken browser jeg bruger fryser alt på computeren efter ca. ½-1 minut efter jeg har startet op... Jeg har forsøgt mig med Chrome, Firefox, og IE.. Det samme problem ved dem alle. Det sker hurtigst ved baby.dk hvor den kommer med denne meddelelse:

Følgende plugin er brudt ned: Shockwave Flash

Men selvom jeg går på ekstrabladet, google og andre sider er der stadig problemer. Jeg har scannet for virus og spyware, intet blev fundet. Jeg har forsøgt at opdatere schockwave, men fik at vide den var opdateret... Desuden har jeg tjekket udbyders hjemmeside for driftsforstyrrelser - heller ikke noget at komme efter der.. 

Jeg bliver sindsyg - håber nogle kan hjælpe! Min foretrukne browser er firefox, men hvis det hjælper at skifte til noget andet, er jeg villig til det! Pt. kører den nogenlunde i Chrome, men forstår det bare ikke?!

Hjælp.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

mariamiss6

Hmmm tømme cache? det er altid den besked jeg får LOL

altså tømme cookies og cache...

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Ja selvfølgelig skal det også prøves... Ih, det havde jeg helt glemt.. Har prøvet det nu, så nu tester jeg lige igen..

Anmeld

8. oktober 2010

SoffiLine

mariamiss6 skriver:

Hmmm tømme cache? det er altid den besked jeg får LOL

altså tømme cookies og cache...

Hvad går det ud på? 

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Hver gang du besøger en side, og hver gang du klikker på noget på den side, bliver der lagt "information" om det et sted på computeren.. Det giver selvsagt en hel masse information der ligger unødigt på computeren - derfor anbefales det at slette det jævnligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.