Så ska vi snart have kød :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Snuffler25

.. og jeg ser som altid frem til at prøve noget nyt Men det er lige det med at komme igang - det er altid lidt svært for mig synes jeg?

Vil I ikke give mig nogle ideer til hvilket slags kød jeg kan tilbyde Nicolaj og hvordan ska det laves, altså bare moses eller koges eller

Indtil videre er vi på havregrød om morgenen/formiddagen og kartoffelmos med gulerødder om aftenen.. resten af tiden får han MME.

Nicolaj er næsten 6 måneder

Håber I vil hjælpe mig lidt igang? Så vil jeg være rigtig glad

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Koen.

Lærke har indtil videre fået kødboller, laver dem som jeg laver frikadeller bare uden salt og så koger jeg dem

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Snuffler25 skriver:

.. og jeg ser som altid frem til at prøve noget nyt Men det er lige det med at komme igang - det er altid lidt svært for mig synes jeg?

Vil I ikke give mig nogle ideer til hvilket slags kød jeg kan tilbyde Nicolaj og hvordan ska det laves, altså bare moses eller koges eller

Indtil videre er vi på havregrød om morgenen/formiddagen og kartoffelmos med gulerødder om aftenen.. resten af tiden får han MME.

Nicolaj er næsten 6 måneder

Håber I vil hjælpe mig lidt igang? Så vil jeg være rigtig glad

På forhånd tak

Du kan starte med at give ham kogt/dampet moset fisk eller torskerogn. Og så kan du finthakke kogt kylling.
og ellers kan du give ham lidt kogt fars af forskellig slags, det nulrer jo så dejligt småt.
Men du skal ikke blive overrasket hvis han syntes at farsen er noget underligt noget at spise i starten LOL
Og så blander du det selvfølgelig i mosen

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

Koen.

SussieThyssen skriver:

Du kan starte med at give ham kogt/dampet moset fisk eller torskerogn. Og så kan du finthakke kogt kylling.
og ellers kan du give ham lidt kogt fars af forskellig slags, det nulrer jo så dejligt småt.
Men du skal ikke blive overrasket hvis han syntes at farsen er noget underligt noget at spise i starten LOL
Og så blander du det selvfølgelig i mosen

Kærligst
Sussie

Jeps især fisk er et hit her i huset, Lærke storÆDER virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.