Ruller med øjnene og tænker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hold da op nogle forældre!!

Havde godt nok lige en lidt sær oplevelse i går jeg vil dele med jer...

Mor og far sidder og spiller et helaftens computerspil med en baby der græder i baggrunden. Og det stod på i i hvert fald et par timer! Grunden til at min kæreste (og jeg, da han selv syns det var ret langt ude og pisse synd for ungen, så han kaldte på mig) reagerede, var fordi de (dem der var samlet, 25 mennesker) sidder og snakker sammen med et skype lignende program mens de spiller. Og hver gang enten moderen eller faderen trykkede knappen i bund for at sige noget, kunne man høre den stakkels baby græde i baggrunden.

Det var først efter en halvanden times tid, at moderen sagde at hun havde at altså problemer med at spille, for hvis ikke hun sad med baby græd han eller hun. Her var klokken i hvert fald 21.30!

Hvad fanden tænker man på??

Ville ikke så meget, andet end fortælle en lidt skræmmende historie, troede virkelig ikke man kunne finde på det, slet ikke i DK...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SussieThyssen

Nu er vi jo passionerede computerspillere her i huset, så hvis du vidste hvad jeg har været vidne til igennem årene.
Men heldigvis er det kun sjældent det forekommer.
Men så får de da godt nok også et fur af de andre spillere incl undertegnede.

Jeg synes at folk generelt er blevet utroligt gode gennem de senere år til at sige noget til folk, hvis de har en ikke acceptabel adfærd..især når det handler om børn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har også, gennem min kæreste fået en del indsigt i den verden, og jeg spillede da også selv spillet (World of warcraft) indtil for et par måneder siden. Så jeg kender udemærket til hele den verden, og ved at der er mange også med børn der sidder og spiller.

Men det er godt nok første gang at jeg har oplevet at både mor og far sidder og raider (nørdet ja, men det hedder det ) på samme tid, mens baby bare er i baggrunden og i den grad skriger på opmærksomhed. Forstår slet ikke hvordan man har samvittighed til det som mor (og far for den sags skyld).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.