Hjælp ang. Pas til prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Vi skal på ferie til Jul, og Asta skal self med og er på det tidspunkt 1½ år.

Vi skal have lavet pas til hende, så mit spørgsmål er.

Skal begge forældre med ind og lave det, og hvad skal vi medbringe udover Asta`s dåbsattest..??

Hjælp tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Marco2

Et dokument med hendes navn, fødselsdato samt et pasfoto af hende.

E tip til foto er at gå ind til en fotohandler og få det lavet, for det er svært med en 1 1/2 årig at få til at sidde så fotoet overholder de nye regler for pasfoto.

Kun den ene af Jer behøver at komme med, for I har som sådan ingenting med passet at gøre. I bliver ikke skrevet i eller andet.

Anmeld

8. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Marco2 skriver:

Et dokument med hendes navn, fødselsdato samt et pasfoto af hende.

E tip til foto er at gå ind til en fotohandler og få det lavet, for det er svært med en 1 1/2 årig at få til at sidde så fotoet overholder de nye regler for pasfoto.

Kun den ene af Jer behøver at komme med, for I har som sådan ingenting med passet at gøre. I bliver ikke skrevet i eller andet.

Jeg har fundet en blanket på nettet, hvor vi samtidig skulle skrive vores fulde navn osv osv.. Og om vi havde  fællesforældremyndighed..

Anmeld

8. oktober 2010

Lon1976

forældre-til-Asta skriver:

Vi skal på ferie til Jul, og Asta skal self med og er på det tidspunkt 1½ år.

Vi skal have lavet pas til hende, så mit spørgsmål er.

Skal begge forældre med ind og lave det, og hvad skal vi medbringe udover Asta`s dåbsattest..??

Hjælp tøser

Hvis I har fælles forældremyndighed, skal I begge skrive under på ansøgningsskemaet. Og som allerede nævnt, så gå endelig til en fotograf, da der er meget stramme regler - det ville være så ærgeligt og blive diskvalificeret  bare pga billedet, så de penge man har brugt unødvendigt.

Anmeld

8. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Lon1976 skriver:

Hvis I har fælles forældremyndighed, skal I begge skrive under på ansøgningsskemaet. Og som allerede nævnt, så gå endelig til en fotograf, da der er meget stramme regler - det ville være så ærgeligt og blive diskvalificeret  bare pga billedet, så de penge man har brugt unødvendigt.

vi bor sammen og har samme adresse osv... og ja vi går til rigtig fotograf

Anmeld

8. oktober 2010

DagplejerGreve

Det er vigtigt i tager prinsessen med, man kan nemlig ikke bare få lavet passet uden hun er med.

God ide at udfylde papirerne hjemmefra for så er alt klaret når det bliver jeres tur.

Tag evt. lige penge me (115kr) for sidst jeg skulle have lavet pas virkede deres terminal ikke

Anmeld

8. oktober 2010

Corn

Og ja, I skal begge underskrive... JEg havde nemlig ikke fået farmanden med sidste gang, og så var der ikke noget pas til den unge mand.

Anmeld

8. oktober 2010

Plysbjørnen

ved fælles forældremyndighed skal begge skrive under på at pigen må få passet. 

Det fik jeg afvide da min datter skulle have lavet pas.

Anmeld

8. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Tror hvis hellere vi bare begge må tage med, så er vi da sikker på vi får det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.