Vil gerne gøre noget for kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Tystys14

For nogle måneder siden var der AC/DC koncert her i Danmark, som min kæreste fik en billet til af sin kammerat. Kæresten er meget stor fan af dem, og havde ikke snakket om andet allerede nogle måneder før koncerten...

Dog skete der det at vi fandt ud af udmidlbart før koncerten at jeg var gravid, og havde nogle blødninger der gjorde jeg skulle slappe af for der ikke skulle gå noget galt senere...

Kæresten og jeg blev enige om at han skulle tage afsted alligevel, da han jo virkelig havde set frem til den aften, og jeg undte ham at få en frisk aften med gutterne ) (jeg selv tog hjem til svigerforældrene og skulle overnatte der, havde jeg også set frem til hi hi...)

Desværre gik der noget galt inden koncerten om aftenen, og kæresten mistede tålmodigheden over for gutterne som han forklarede det (tror mere de er blevet lidt uvenner)... han ringede sent og sagde han ville tage hjem til mig i stedet for...

Han nævner slet ikke koncerten og aftenen nu, og jeg ved hvor meget det nager ham at han ikke blev og så det... jeg er meget ked på hans vegne, og ville gerne finde på noget som kunne være en næsten lige så stor oplevelse for ham?  så han måske kan glemme den aften lidt, og få noget andet at glæde sig til

Men jeg har bare ingen ide om hvad det skulle være? Har prøvet at søge på AC/DC for at se om de kom til Dk igen eller landene omkring, men kan ikke finde noget desværre...

Nogle der kunne have en ide eller et godt forslag til en overraskelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Tystys14

UPS... glemte at skrive, at jeg måske også har haft en mistanke om at det var pga. jeg ikke havde det godt psykisk, efter blødningen, at han havde så kort en lunte og endte med at tage hjem til mig i stedet... men det udelukker han dog.

(Har haft lidt dårligsamvittighed over det siden.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.