Jeg alligevel for højt blodsukker!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

mullesmith2

Øv osse. Troede lige jeg kunne slippe, men glukosebelastningen viste for højt blodsukker, ved ik hvor meget for højt det var godtnok men har fået indkaldelse til blodprøver, ultralyd, diætist og der stor en del andet jeg også skulle på onsdag. Så er det måske derfor drengene er vokset sig så store som de er de havde jo taget et sted mellem 500g og 900g på på 14 dage sidst vi var til scanning   Nå men godt der nu er bliver holdt endnu mere øje med det. Nu må jeg hellere skrue lidt mere op for min indtagelse af grøntsager  og så må jeg hellere droppe min fetish med kakaomælk hver morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Øv osse. Troede lige jeg kunne slippe, men glukosebelastningen viste for højt blodsukker, ved ik hvor meget for højt det var godtnok men har fået indkaldelse til blodprøver, ultralyd, diætist og der stor en del andet jeg også skulle på onsdag. Så er det måske derfor drengene er vokset sig så store som de er de havde jo taget et sted mellem 500g og 900g på på 14 dage sidst vi var til scanning   Nå men godt der nu er bliver holdt endnu mere øje med det. Nu må jeg hellere skrue lidt mere op for min indtagelse af grøntsager  og så må jeg hellere droppe min fetish med kakaomælk hver morgen.

Avs ja..men du kan altså godt få sukkerfri cacaomælk..så vidt jeg da ved....ellers kan du jo lave det af sukkerfrit pulver og almindelig mælk, selvom det ikke helt er det samme. (Hov kommer da i tanke om at Cocio vist laver en sukkerfri variant)

Og ellers så får du nok et blodsukkermålings aparat og en kostplan.
Held og lykke med det, og godt de holder hånden om dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

mullesmith2

SussieThyssen skriver:

Avs ja..men du kan altså godt få sukkerfri cacaomælk..så vidt jeg da ved....ellers kan du jo lave det af sukkerfrit pulver og almindelig mælk, selvom det ikke helt er det samme. (Hov kommer da i tanke om at Cocio vist laver en sukkerfri variant)

Og ellers så får du nok et blodsukkermålings aparat og en kostplan.
Held og lykke med det, og godt de holder hånden om dig.

Kærligst
Sussie

åh ja sukkerfri cocio... mmm  ja det skal nok gå skal bare lige passe ekstra på med alt det usunde stas man godt kan komme til at guffe i når man går hjemme og kukkelurer...

Anmeld

10. oktober 2010

marhemor

øv øv med for højt blodsukker

Jeg er selv i samme båd, og ved derfor lidt om hvad du må igennem

Kakaomælk er bandlyst som diabetiker, både i sukkerfri og sukkerversion, grundet meget højt indhold af mælkesukker (laktose) i mælk, så du vil få at vide at du ikke længere må drikke mælk og juice, da begge produkter "spurter" i blodet, og får dit blodsukker højt!

At undvære juice har været én af de sværeste ting for mig, men heldigvis er det jo kun for en overskuelig periode

Pøj pøj med resten af graviditeten med sundere levevis

marhemor (38+3)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.