Hvordan er det nu lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Thildesmor

med børn og mælkeprodukter, hvor gamle skal de være når de f.eks. må få yougurt??

Thilde er 5 måneder nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mira0911

øv, kan ikke huske hvornår jeg begyndte på yoghurt til Julie.. Mener mælk er fra 6 mdr eller 1 år... 

Hæng mig ikke op på det... 

Anmeld

8. oktober 2010

Thildesmor

hehe kunne skam ikke finde på at hænge dig op  ej har ladet hende smage mit, og prinsessen ELSKER det, men tør ikke give hende mere før jeg ved hvor gamle de egentlig skal være

Anmeld

8. oktober 2010

linemus

Der anbefales små mængder fra 6 mdr. og først større mængder fra 9 mdr.

"Fra barnet er 6 måneder, kan det få små slurke sødmælk af en kop. Det anbefales ikke at give barnet mælk at drikke før det er 6 måneder, fordi komælk kan irritere tarmens slimhinder og give mikroskopiske blødninger."

Læs mere her: http://www.altomkost.dk/Anbefalinger/Spaed_og_smaa boern/Maelk/Maelk_tilboern_mellem_0_1_aar/Forside. htm

Anmeld

8. oktober 2010

Thildesmor

linemus skriver:

Der anbefales små mængder fra 6 mdr. og først større mængder fra 9 mdr.

" Fra barnet er 6 måneder, kan det få små slurke sødmælk af en kop. Det anbefales ikke at give barnet mælk at drikke før det er 6 måneder, fordi komælk kan irritere tarmens slimhinder og give mikroskopiske blødninger."

Læs mere her: http://www.altomkost.dk/Anbefalinger/Spaed_og_smaa boern/Maelk/Maelk_tilboern_mellem_0_1_aar/Forside. htm

1000 tak for svar, så venter vi lige nogle dage endnu, med yderligere smagsprøver

Anmeld

8. oktober 2010

Eliza/lykke

Thildesmor skriver:

med børn og mælkeprodukter, hvor gamle skal de være når de f.eks. må få yougurt??

Thilde er 5 måneder nu

Hej med dig

Min datter er også 5 mrd., og jeg har en bog om mad fra SP, hvor der står, at børn fra 6 mrd må alt det vi spiser, bare vi sparer på salt og krydderier.

De må meget gerne få A38, tykmælk og sødmælk, men at MME og MM skal være den største mængde af mælk frem til 9 mrd.

Så du må lige vente en mrd endnu. Det samme må jeg. Jeg glæder mig til,at jeg kan give hende et mellemmåltid af tykmælk med frugtmos på og en kop sødmælk. Det tror jeg, hun vil synes er hyggeligt

Anmeld

8. oktober 2010

Mor til L&S

Thildesmor skriver:

Thilde er 5 måneder nu

6 mdr

Anmeld

8. oktober 2010

Thildesmor

Eliza/lykke skriver:

Hej med dig

Min datter er også 5 mrd., og jeg har en bog om mad fra SP, hvor der står, at børn fra 6 mrd må alt det vi spiser, bare vi sparer på salt og krydderier.

De må meget gerne få A38, tykmælk og sødmælk, men at MME og MM skal være den største mængde af mælk frem til 9 mrd.

Så du må lige vente en mrd endnu. Det samme må jeg. Jeg glæder mig til,at jeg kan give hende et mellemmåltid af tykmælk med frugtmos på og en kop sødmælk. Det tror jeg, hun vil synes er hyggeligt

Åh det lyder godt, så må vi bare holde spændingen ud en måned endnu

1000 tak for svar, og ps. hvor ser din datter altså sød ud

Anmeld

8. oktober 2010

Thildesmor

Rollo skriver:

6 mdr

perfekt, 1000 tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.