Jeg beder lige om hjælp - Angående teleselskabet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mira0911

Hele weekenden og denne uge her, har jeg haft utallige samtaler med Telmore pr tlf og mail.... 

Fredag d. 1. Oktober var der virkelig knald på deres side.. Jeg tankede to telefoner op derinde, men man kan ikke se indbetalingerne derinde som man nu kan når man har tanket op... Man kan tilgengæld se de er trukket fra min bankkonto... 

Jeg har sendt screenshot til dem med indbetalingerne fra netbank og siger stadig at de er trukket, det er ikke noteret på "min side" på Telmore... 

Jeg mangler stadig at sende dem screenshot af "min side" så de kan se at der ikke er nogen indbetalingere noteret derinde.... 

Hvad filan kan jeg ellers gøre, hvis de bliver ved med at sige at de er kommet på telefonen? For DET er de slet ikke... Telefonerne er slet ikke opdateret i saldo... 

Håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt og give råd til hvad jeg kan gøre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

BubbieBear

Tror ikke du kan gøre mere end du har gjort. Tror bare du skal blive ved med at kime dem ned

Det er underligt de kan se i deres system at de er gået ind, men at mobilerne ikke reagerer

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

BubbieBear skriver:

Tror ikke du kan gøre mere end du har gjort. Tror bare du skal blive ved med at kime dem ned

Det er underligt de kan se i deres system at de er gået ind, men at mobilerne ikke reagerer

Det er virkelig mystisk... Man kan altid se kort tid efter under indbetalingere, hvad man har indbetalt i den måned man er i... Det kan jeg slet ikke... 

Anmeld

8. oktober 2010

BubbieBear

MoarJ skriver:

Det er virkelig mystisk... Man kan altid se kort tid efter under indbetalingere, hvad man har indbetalt i den måned man er i... Det kan jeg slet ikke... 

Inde på "min side"?

Mystisk

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

BubbieBear skriver:

Inde på "min side"?

Mystisk

Ja inde på "min side" der står slet ikke at der indbetalt noget 1. oktober... Og de er trukket fra netbanken...

Anmeld

8. oktober 2010

BubbieBear

MoarJ skriver:

Ja inde på "min side" der står slet ikke at der indbetalt noget 1. oktober... Og de er trukket fra netbanken...

Ja det er mærkeligt. Du må have fat i kraven på dem

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

BubbieBear skriver:

Ja det er mærkeligt. Du må have fat i kraven på dem

Ja - bliver dælme også ved... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.