Fysioterapi - skal man betale for det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Sara_S

Tja, som overskriften siger... skal man betale ( og hvor meget) for fysioterapi når man har en henvisning fra sin egen læge?

Jeg har haft bækkenløsning i mange måneder, men synes det er ved at blive værre jo tættere jeg kommer til termin... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mira0911

Da jeg fik en henvisning fra egen læge skulle jeg selv betale... 

Anmeld

8. oktober 2010

Maja_4000

Man skal betale en del af det .. Priserne svinger .. Så det kan vidst godt betale sig at kontakte flere forskellige (:

Anmeld

8. oktober 2010

Maja88

ja du skal selv betale, men ikke så meget som hvis du ikke havde haft en henvisning

Anmeld

8. oktober 2010

Sara_S

Tusind tak piger! 

Ved I hvad en ca. pris  for en tid er? 

Har nemlig aldrig været til fysioterapeut før... 

Anmeld

8. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Sara_S skriver:

Tusind tak piger! 

Ved I hvad en ca. pris  for en tid er? 

Har nemlig aldrig været til fysioterapeut før... 

første behandling koster mere end de efterfølgende...

jeg har oplevet at det koster omkring 300kr første gang og omkring 150 - 200kr de efterfølgende gange

nogle laver en regning som du får efterhånden

Anmeld

8. oktober 2010

Sara_S

Nårh... det er ikke så galt! troede det var meget værre! 

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Jeg gav 700 første gang og så 175 efterfølgende

Anmeld

8. oktober 2010

FruEllingsen

Jeg gav 250 første gang og 156 de efterfølgende. og da jeg er medlem af danmark fik jeg nogle af pengene tilbage igen. kan dog ikke huske hvor mange...

Prøv at spørge din læge om du kan få en henvisning til akupuntur. det hjalp mig RIGTIG meget. og kostede mig ikke noget...

Anmeld

8. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Heeej . 

Nu døjer jeg slev med bækkenløsning og har gået til fys . 

Hos min der kostede det 265 kr med henvisning første gang og så faldt det en smule de andre gange . 

Men hvis du feks . er medlem af Danmark , så giver de tilskud til det . Og hvis du har handlet medicin for over 850 kr i år så får du os af den anmindelige sygesikring . 

Den første regning jeg fik for 5 behandlinger , var kun på 550 kr og jeg får så 284 tilbage af Danmark så alt i alt har det næsten ikk kostede mig noget . 

Og den eftergølgende var på 257 kr og så har den almindelige sygesikring trukket 100 kr fra selv , og jeg får 84 kr tilbage af dk så der har jeg kun betalt 73 kr selv . 

Men du skal tjekke priser inden du vælger en nogen er meget meget dyre . Og andre rimelige i pris for præcis sammen behandling . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.