Nu går jeg altså igang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

LauraLW

med julegaverne :-)

Jeg prøver at spare penge i år, så alle kvinderne (næsten) bliver fodret af med en hjemmesyet varmepude med hvedekerner i. Lige en tur i mikroen og voila så har man en fantastisk pude der lindrer diverse smerter eller varmer i kulden - Håber dælme de bliver gode!

Skal I lave nogle ting selv? Og hvad?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

ekzunz

2. juledag leger vi pakkeleg med familien, og vi skal hver have 2-3 gaver med. Vi er jo 8, så det er temmelig mange gaver og sidste år var det et helvede at finde på noget, så i år har jeg besluttet mig for at ungerne kan male malerier. Jeg har løbende gennem året købt lærreder i fx. Netto når de har været på tilbud, så har jeg købt dem til 5-10 kr. pr. stk.

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Jeg vil også gerne starte noget før i år... Tror ikke lige jeg får det gjort.. Sker altid et par dage før Juleaften... 

Anmeld

8. oktober 2010

TbCp

LauraLW skriver:

Jeg prøver at spare penge i år, så alle kvinderne (næsten) bliver fodret af med en hjemmesyet varmepude med hvedekerner i. Lige en tur i mikroen og voila så har man en fantastisk pude der lindrer diverse smerter eller varmer i kulden - Håber dælme de bliver gode!

Laura

De der hvedekerner... hvor køber man dem?

Lyder faktisk som en rigtig god ide med sådan en varmepude...

Anmeld

8. oktober 2010

LauraLW

TbCp skriver:

De der hvedekerner... hvor køber man dem?

Lyder faktisk som en rigtig god ide med sådan en varmepude...

Jeg køber en kæmpe sæk (30 kg til 70 kr mener jeg) fra et sted der sælger korn, foder etc. - Nu bor jeg i kbh, men har fået min mor (som bor i mere landlige omgivelser) til at køre hen og købe.

men ja, synes også det er en rigtig god ide, og det behøver ikke blive så dyrt. - I sådan er sæk er der jo til et par stykker :-)

Anmeld

8. oktober 2010

TbCp

LauraLW skriver:

Jeg køber en kæmpe sæk (30 kg til 70 kr mener jeg) fra et sted der sælger korn, foder etc. - Nu bor jeg i kbh, men har fået min mor (som bor i mere landlige omgivelser) til at køre hen og købe.

men ja, synes også det er en rigtig god ide, og det behøver ikke blive så dyrt. - I sådan er sæk er der jo til et par stykker :-)

ja det må man sige... må se om jeg kan finde dem et sted.

Anmeld

8. oktober 2010

henh01

LauraLW skriver:

Og så bare alm stof? altså syer du bare en alm pude og putter de der hvedekerner i?

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Laura

Sådan en fik jeg for et par år siden, dog af min søn.....jeg blev forresten færdig med alle julegaver i september...

Anmeld

8. oktober 2010

LauraLW

henh01 skriver:

Og så bare alm stof? altså syer du bare en alm pude og putter de der hvedekerner i?

Man kan jo i princippet selv vælge formen - om det skal være en lang flad pude eller en firkantet eller...

Jeg vil prøve og lave en der passer til nakken, så den kommer til at have en bred u-form tror jeg.

Tror jeg vil sy et inderbetræk af noget billigt lagenlærred og proppe kernerne deri. Og så sy et betræk til udenpå i lidt festligere stof, som så kan tages af og vaskes - Dog skal det være bomuld da det skal kunne komme i mikroen.

Laura

Anmeld

8. oktober 2010

LauraLW

Jbk skriver:

Sådan en fik jeg for et par år siden, dog af min søn.....jeg blev forresten færdig med alle julegaver i september...

Fedt! Var dem hjemmelavet? Og er den god?

Jeg vil også meget gerne snart have styr på de gaver! Er lidt misundelig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.