Min søn er nu 15 år :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

SoffiLine

tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Chalala85

Hvor ser han skøn ud Stort tillykke med din store dreng og tak for kigget af de fine billeder

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

SoffiLine skriver:

tillykke med ham

Mange tak

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Chalala85 skriver:

Hvor ser han skøn ud Stort tillykke med din store dreng og tak for kigget af de fine billeder

Mange tak og velbekomme

Anmeld

8. oktober 2010

ekzunz

Stort tillykke med ham..... Og jeg måtte jo lige grine af det sidste billede og tænke "så træk dog bukserne op".....

Anmeld

8. oktober 2010

B&J

hvor er han bare en skøn fyr og nu skal du da vist lige passe på ham med alle de kvinder ude i verden

Anmeld

8. oktober 2010

slettet_7530

Sikke dog en dejlig stor dreng du har, han ser rar og venlig ud med glimt i øjet.

Kæmpe tillykke med ham, og du kan da vist ikke løbe  fra at han er din

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Znuzke skriver:

Stort tillykke med ham..... Og jeg måtte jo lige grine af det sidste billede og tænke "så træk dog bukserne op".....

Ha ha ha, ja det billede tænkte jeg bare at det måtte med, for det er bare så meget den alder han er i nu Nu siger jeg det aldrig mere til ham, at han skal hive op i de bukser, men jeg griner højlydt når de en gang i mellem ryger ned om hans knæ

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

albertesmor skriver:

Sikke dog en dejlig stor dreng du har, han ser rar og venlig ud med glimt i øjet.

Kæmpe tillykke med ham, og du kan da vist ikke løbe  fra at han er din

Nej han er virkelig som snydt ud af næsen på mig

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

B&J skriver:

hvor er han bare en skøn fyr og nu skal du da vist lige passe på ham med alle de kvinder ude i verden

Han er heldigvis og indtil videre, modsat hans storebror, fuldstændig ligeglad med de piger endnu Han har haft et par kærester, men han bliver lynhurtig træt af når de bliver lidt stride, og så cutter han forbindelsen fuldstændig, så kan de lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.