hjælp mig lige tøser!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

isimaven

Nu er det sådan at min elskede mand fylder 32 på søndag, men jeg er stadig blank for ideer til en gave til ham??

nogle fantasifulde kvinder der har gode foreslag??... (det skal ikke koste alt for meget)
knus den fortvivlede isimaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Silas&Mille

isimaven skriver:

Nu er det sådan at min elskede mand fylder 32 på søndag, men jeg er stadig blank for ideer til en gave til ham??

nogle fantasifulde kvinder der har gode foreslag??... (det skal ikke koste alt for meget)
knus den fortvivlede isimaven

Har desværre ikke nogen ideer.

Men det er godt nok en ung far du har

(sorry kunne ikke lade være)

Anmeld

8. oktober 2010

isimaven

MoriSverige skriver:

Har desværre ikke nogen ideer.

Men det er godt nok en ung far du har

(sorry kunne ikke lade være)

heheh hov skrev jeg far hihi... men det er da selvfølgelig min MAND!!!
min far er dog stadig ung i ånden (dog ikke 32 hehehe)

Anmeld

8. oktober 2010

mdl84

Ved godt at denne gave kan være lidt grænse overskridene at give, men da mig og kæresten havde 10 års dag, spekulerede jeg også som vild! For hva skal man give?? - det måtte jo godt være lidt specielt.. Så nogle veninder foreslog mig at lave en 'flot' kalender til ham     Nærmere forstået en pæn erotisk en af slagsen    

Jeg fik en veninde til at tage billederne hjemme ved hendes forældres gård, hvor der jo findes mange 'kulisser'. Så hver måned havde et tema.. som heks (santhans) skolepige (august hvor børnene begynder i skole) osv.. Mega sjovt. Og du kan tro at æresten blev overrasket

Held og lykke

Anmeld

8. oktober 2010

Silas&Mille

isimaven skriver:

heheh hov skrev jeg far hihi... men det er da selvfølgelig min MAND!!!
min far er dog stadig ung i ånden (dog ikke 32 hehehe)

LOL

Anmeld

8. oktober 2010

isimaven

mdl84 skriver:

Ved godt at denne gave kan være lidt grænse overskridene at give, men da mig og kæresten havde 10 års dag, spekulerede jeg også som vild! For hva skal man give?? - det måtte jo godt være lidt specielt.. Så nogle veninder foreslog mig at lave en 'flot' kalender til ham     Nærmere forstået en pæn erotisk en af slagsen    

Jeg fik en veninde til at tage billederne hjemme ved hendes forældres gård, hvor der jo findes mange 'kulisser'. Så hver måned havde et tema.. som heks (santhans) skolepige (august hvor børnene begynder i skole) osv.. Mega sjovt. Og du kan tro at æresten blev overrasket

Held og lykke

hihihi god ide men mon ikke jeg gemmer den til en anden gang hvor jeg er knapt så flodhesteagtig... er 33 uger henne og føler mig knapt så hot

Anmeld

8. oktober 2010

mdl84

Åh.. jo det kan jeg godt se så.. det havde jeg ikke lige set, SÅ spændende   Er ny herinde..

Du må gemme ideen så    Har ik umiddelbart andre ideer pt, men ommer jeg i tanke om nogen, så skriver jeg lige igen.

Anmeld

8. oktober 2010

isimaven

mdl84 skriver:

Åh.. jo det kan jeg godt se så.. det havde jeg ikke lige set, SÅ spændende   Er ny herinde..

Du må gemme ideen så    Har ik umiddelbart andre ideer pt, men ommer jeg i tanke om nogen, så skriver jeg lige igen.

ja den er helt sikker noteret bag øret

god dag til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.