Jeg er simpelthen nødt til at dele min begejstring. Jeg forelskede som det første i min graviditet mig i en eastywalker dou vogn som jeg bare måtte eje. Den ene side kan laves om med en lift så der både er plads til bebs og storebror, hvem kan undvære den

Men jeg har så søgt med lys og lygte for at finde den billigt eller måske endda brugt. Jeg fandt så barnevognskassen, hvor normalpris ligger på ca 1500 til kun 400 hos en butik som skulle lukke. Ok det var jo heldigt og skønt så sparrede man lidt der. Så har jeg søgt på vognen både i dk og i udlanden. Jeg fandt den så til 6500 hos tojbamsen.dk men minsandten om jeg ikke onsdag fandt den i Holland til 4500

Så det ender med en samlet besparelse på 3000!! Jeg er helt chokkeret over prisforskellen, men jeg tog chancen g bestilte den onsdag aften, torsdag morgen ligger der så en mail hvor der står afsendt og hertil morgen kan jeg se den er i Ålborg. Så nu krydser jeg alt hvad jeg har for at varen er i orden og leveringen kommer idag, så eventyret kan blive rundet af
Anmeld