Billig Easywalker:=)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

mor_sabina

Jeg er simpelthen nødt til at dele min begejstring. Jeg forelskede som det første i min graviditet mig i en eastywalker dou vogn som jeg bare måtte eje. Den ene side kan laves om med en lift så der både er plads til bebs og storebror, hvem kan undvære den Men jeg har så søgt med lys og lygte for at finde den billigt eller måske endda brugt. Jeg fandt så barnevognskassen, hvor normalpris ligger på ca 1500 til kun 400 hos en butik som skulle lukke. Ok det var jo heldigt og skønt så sparrede man lidt der. Så har jeg søgt på vognen både i dk og i udlanden. Jeg fandt den så til 6500 hos tojbamsen.dk men minsandten om jeg ikke onsdag fandt den i Holland til 4500 Så det ender med en samlet besparelse på 3000!! Jeg er helt chokkeret over prisforskellen, men jeg tog chancen g bestilte den onsdag aften, torsdag morgen ligger der så en mail hvor der står afsendt og hertil morgen kan jeg se den er i Ålborg. Så nu krydser jeg alt hvad jeg har for at varen er i orden og leveringen kommer idag, så eventyret kan blive rundet af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SaNiNa

Ja den er rigtig smart kender en som har den og hun er rigtig glad for sin.

Jeg selv tror ikke jeg vil have sådan en er nok osse alt for stor tilhænger af emmaljunga

Anmeld

8. oktober 2010

henh01

ligger du ikke et billede ind?

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

henh01 skriver:

ligger du ikke et billede ind?

Du kan se den her:

www.tojbamsen.dk/product.asp?product=6697

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Ja den er rigtig smart kender en som har den og hun er rigtig glad for sin.

Jeg selv tror ikke jeg vil have sådan en er nok osse alt for stor tilhænger af emmaljunga

Håber jeg bliver ligeså glad for den

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

JUBIIII så kom min vogn.. Altså det er jo helt utroligt at spare 3000 og så få leveret til døren fra Holland på kun 2 dage

Jeg er helt imponeret.

Så til de af jer som ogå har forelsket sig i easywalkeren så se forbi babyjungle.nl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.