trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

miver

Hej Jeg er bare så skuffet har handlet en kjole på ts en sød en fra Asos i pink (rigtigt sød) den var da ikke helt vildt dyr men 200kr er jo osse penge:( Hun er lang tid om at sende i forhold til det vi aftalte da jeg så får kjolen er det en anden kjole >(den er i samme mærke og str. men med helt andre armer og andre sygninger og rynkebånd under barmen :@ Jeg skrivver en mail at hun hvis nok har sendt mig en forkert kjole og hvis hun ikke svare mig (hun er ikke så god til at svare ) ville jeg melde det til support jeg fik ikke noget svar og skriver det til support og imellem tiden skriver hun jegf bare kan melde det for det er den rigtige kjole (?) Support skriver det er påstand mod påstand men de prøver at finde en god løsnig for os begge Igår sender jeg så 2 billeder af denm kjole jeg har modtaget og sendte til sælger (om hun syndes den ligner den kjolen der var på billedet ) det fik jeg ikke noget svar på) Support skriver i løbet af dagen mine oplysninger til support er sendt vidre Iaftes var der så besked fra sælger (vi tager den her igennem support ) som om det er mig det lyver :'( (er bare så ked af det ) Nu kan jeg jo så se hun har gang i en ny handel ( hvor det faktisk er en del penge ) den evt køber har sprugt om flere billede med det kan ikke lade sig gøre ( jeg har lyst til at blande mig og kontakte den evt køber få at fortælle hun skal passe på med den sælger ) Er det forkert ? Hvad ville i ha gjordt ? knus fra en skuffet mie:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

tasha33

hej jeg syntes ikke du er forkert på den, det lugter langt væk af dårlig samvittighed fra hendes side af, syntes godt du kan advarer andre om hende. held og lykke herfra :)

Anmeld

31. juli 2008

miver

Ja
Det har jeg osse lige prøvet ,men for at gå uden om Ts har jeg skrevet på en annonce hun har ( om hun ikke ville skrive mig en mail da jeg måske var int.. i hendes kjole men hun vil kun handle over ts :( )

tror ikke jeg må advare hende dirrekt på ts ( de siger jo det er påstand mod påstand ) :(
og jeg ha jo selvfølgelig ikke lyst til at komme på kant med Ts er glad for at handle og sælge der og har da osse en god karaterbog både den ene og den anden vej ( sagen ligge jo hos support nu )

knus mie

Anmeld

31. juli 2008

Kvindemin

Helt klart, syntes du skal advarer den 'nye køber'. Selvom det nok er lidt af det man kalder hævn, men havde gjort det samme. Det er bare så møg irriterende :@ Har du prøvet at kontakte support? De kan med sikkerhed hjælpe dig. Knuser

Anmeld

31. juli 2008

miver

Ja
sagen lige hos support ,men de siger det er påstand mod påstand men de vil prøve at finde en løsning for os begge:(
Jeg prøver lige om jeg kan få hende til at mail mig så jeg kan advare hende ;)
knus

Anmeld

31. juli 2008

miver

Når nu har jeg fået fat i hende det ville købe
Og har fortalt min histiorie og hun har trukket sit byd (ikke hun havde behøvet det ville bare ha hun skulle passe på med ar handle med hende );)

knus mie

Anmeld

31. juli 2008

Kvindemin

Jeg syntes det er godt :) Du skal bare 'presse' dig på ved support, for det er deres pligt at finde en løsning for jer begge- Har altid virket ved mig :) (H)

Anmeld

31. juli 2008

miver

Ok og tak ;)
jeg skriver lige hvad udfaldet bliver

(H) mie

Anmeld

7. august 2008

miver

Så er sagen hvis afsluttede :( og der er ikke rigtigt kommet noget ud af det )
Sælger tilbød mig et afslag på 50 kr (har givet 200inkl) det takkede jeg nej tak til for selvom den blev billigere ville det aldrig blive den kjole (der var på sælges billede)
Support kunne ikke gøre mer så kunne jeg lægge sag an :(

I min karater har hun skrevet hun aldrig vil handle med mig da jeg er uforskammet >( den karater er jeg sur over da jeg inden min kedelige oplevelse med hende havde 100% god karatrer bog ( det betyder meget for mig ) :( nu er den på 98 %

Til alle pas lidt på med hvem i handler med der
Når men det sidste af min barsel kan jeg jo bruge på at ødelægge hendes handler ( lidt skadefrud ja) men den sælger har virkelig osse gjordt mig sur irreterer ked osv......>(

ville bare lige skrive hvad udfaldet var blevet
(H) mie

Anmeld

7. august 2008

twinboys

Ja en af de årsager til at jeg bruger qxl frem for ts...
Vidste i at hvis sælger og køber bliver eninge om at varen skal sendes som maxi og man som sælger ikke betaler tror det er 19 kr for at få et bevis på at maxibrevet er afl. på posthuset, ja hvis så pakken bliver væk i postdanmark så er det sælger der må betale køber for varen og portoen tilbage...Nej det er ikke nok med en bon eller en kvitt. Kun denne indlev. kvitt.

Så tro mig der er mange som handler derinde og modtager varen men siger den aldrig er kommet frem og så står de både med en vare og får deres penge retur...

Total dårligt... Derfor bør man kun sende varen som pakke med pakkelabels for så kan man følge pakken...

Mvh Majbritt der er super glad for qxl...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.