De fantastiske børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Vingummien

Emil er jo blevet super god til at snakke her den sidste måned og er vildt sjove ting han kan få fyret af, og misforstå

Emil er jo vild med teletubbies, og i en af de film vi har, der er der noget med en mur. Så jeg er ikke længere mor men MUR

Min bil er ikke længere min bil, men Emils bil

Kærestens bror har en hund, og Emil er helt vild med den og snakker tit om den. Den hedder Bølle og er rigtig sød, en lille bitte hund. Når de så ser hinanden fra hver sin ende af en vej, løber Emil imod den, fra den ene ende lyder det " vuf vuf vuf" og fra den anden ende der lyder det "PØLLE"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

serinasmor

Tulipan skriver:

Emil er jo blevet super god til at snakke her den sidste måned og er vildt sjove ting han kan få fyret af, og misforstå

Emil er jo vild med teletubbies, og i en af de film vi har, der er der noget med en mur. Så jeg er ikke længere mor men MUR

Kærestens bror har en hund, og Emil er helt vild med den og snakker tit om den. Den hedder Bølle og er rigtig sød, en lille bitte hund. Når de så ser hinanden fra hver sin ende af en vej, løber Emil imod den, fra den ene ende lyder det " vuf vuf vuf" og fra den anden ende der lyder det "PØLLE"

hvor dejligt

du er med garanti en god mur

Her glæder vi os voldsomt til det første ord dukker op

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

serinasmor skriver:

hvor dejligt

du er med garanti en god mur

Her glæder vi os voldsomt til det første ord dukker op

Hehe det er jeg

Anmeld

9. oktober 2010

SiLiMiMa

nåhr hvor sødt!!

blir så glad, når jeg læser sådan noget

maia kalder også mig for muar.......

knus heise og maia 161208....Mand, hun blir snart 2 år - ikke til at fatte.....

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

Heise skriver:

nåhr hvor sødt!!

blir så glad, når jeg læser sådan noget

maia kalder også mig for muar.......

knus heise og maia 161208....Mand, hun blir snart 2 år - ikke til at fatte.....

De bliver hurtige store

Anmeld

9. oktober 2010

JulieE

Tulipan skriver:

HVor er han skøn!! Han ligner også en rigtig fræksak på billedet Min søn, som nu er ½ var næste 2½ før han sagde mor... og da sagde han ikke mor... han sagde Mør

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

JulieE skriver:

HVor er han skøn!! Han ligner også en rigtig fræksak på billedet Min søn, som nu er ½ var næste 2½ før han sagde mor... og da sagde han ikke mor... han sagde Mør

Hehe kan godt ske han syntes du var det

Anmeld

9. oktober 2010

JulieE

Tulipan skriver:

Hehe kan godt ske han syntes du var det

He he... Det er muligt *G* For jeg var temmelig gravid med hans lillesøster på det tidspunkt Forresten blev morfar derfor til mørbar... ligger skræmmmende tæt op af morbrad

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

JulieE skriver:

He he... Det er muligt *G* For jeg var temmelig gravid med hans lillesøster på det tidspunkt Forresten blev morfar derfor til mørbar... ligger skræmmmende tæt op af morbrad

Haha Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.