Det går godt her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

2-Søde-Tøser

Jeg gik jo fra Anikas far sidste år. Vi har nu været separeret siden Januar, og jeg går nu og venter på skilmisse papirene.

Tiden har været som et hav i oprør, men også som en stille blank sø.

Men nu er mig og ex manden igennem det værste, og vi ka sagtens snakke og grine sammen, sende billeder af Anika til hinanden, og han ringer jævnligt.

Men bo sammen ka vi bare ikke !

Vi røg i Statsforvaltningen, fordi vi ikke kunne blive enige om hvem der skulle ha Anika.

Jeg fik hende, og ex´en har hende så torsdag- søndag hver 2 uge.

Anika og jeg har fået en 60 kvdm villa lejlighed i Skibby, og hun vendte sig hurtigt til at det var her vi skulle bo.

I det hele taget har hun taget alt det her utroligt godt.

Der har ikke været noget i forbindelse med flytning, skiftning af dagplejemor eller overgangen af samværd med sin far.

Måske det kommer senere, måske slet ikke...

Vi er kommet meget tættere på min familie, og de nyder at passe hende, når der er behov for det.

Jeg har fået en ledende stilling i en Deichmann Sko butik, og er RIGTIG glad for det, selvom det er hårdt nogen dage

Når men det var lidt opfølgning herfra.

Varme aften hilsner fra Camilla - mor til Anika på nu 2 år og 8 mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Vingummien

Dejligt at høre at hun taer det så pænt.

Og skønt at i kan enes igen omkring hende, man skal åbenbart igennem en træls tid først

Anmeld

8. oktober 2010

Vinker

2-Søde-Tøser skriver:

Jeg gik jo fra Anikas far sidste år. Vi har nu været separeret siden Januar, og jeg går nu og venter på skilmisse papirene.

Men nu er mig og ex manden igennem det værste, og vi ka sagtens snakke og grine sammen, sende billeder af Anika til hinanden, og han ringer jævnligt.

Vi røg i Statsforvaltningen, fordi vi ikke kunne blive enige om hvem der skulle ha Anika.

Anika og jeg har fået en 60 kvdm villa lejlighed i Skibby, og hun vendte sig hurtigt til at det var her vi skulle bo.

Der har ikke været noget i forbindelse med flytning, skiftning af dagplejemor eller overgangen af samværd med sin far.

Vi er kommet meget tættere på min familie, og de nyder at passe hende, når der er behov for det.

Jeg har fået en ledende stilling i en Deichmann Sko butik, og er RIGTIG glad for det, selvom det er hårdt nogen dage

Dejligt at høre at I har det så godt - Det fortjener I helt sikkert også :)

Puha må ikke ha været sjovt at være i statsforvaltningen :( Hvordan foregår sådan noget - sidder man derinde sammen og fortæller hvorfor man ønsker barnet eller hvad? Hvad ligger de vægt på? Jeg er bare lidt nysgerrig. Det må være svært at finde ud af sådan en situation.

Jeg er glad for du fik Anika boende - andet må være ufatteligt hårdt! Det er også dejligt at høre at du trods alt kommer godt ud af det med din eks. Det er vigtigt at man kan kommunikere sammen når man har et barn at deles om.

Kram

Anmeld

8. oktober 2010

lion

2-Søde-Tøser skriver:

Hvor er det dejligt at læse at det går godt hos jer.

At du nu kan snakke med din eks og at annika ikk har haft problemer med flytningen og det.

Anmeld

8. oktober 2010

2-Søde-Tøser

Man blir begge indkaldt til møde i Statsforvaltningen.

Vores møde tog 3 timer. Det var lang tid hvor vi bare sad og diskuterede og skulle fortælle plus og minus for hvorfor jeg ville ha hende !!

Havde bare sat mig for at jeg ikke ville derfra før jeg havde papire på at Anika sku være hos mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.