Folinsyre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Mussi30

Jeg har lige læst at Sundhedsstyrelsen anbefaler folinsyre til kvinder, der forsøger at blive gravide.

Er der nogen af jer, der tager det eller har erfaring med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

A&F

Heej du

Jeg har taget det i en uges tid nu, da det er godt at forberede kroppen på en graviditet.

Anmeld

7. oktober 2010

Mussi30

Jeg er også lige faldet over dem der hedder Baby Me Now, som også indeholder folinsyren + en masse andet.

Måske det er dem jeg skal springe på i stedet?

Anmeld

7. oktober 2010

Lisbeth85

Jeg begyndte først på det da jeg var gravid, men har også hørt, at det er godt at begynde på det så snart man har intentioner om at ville være forældre

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

Jeg tager Gravitamin, men du kan sagtens bruge Baby Me Now.

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

goodiedk skriver:

Jeg har lige læst at Sundhedsstyrelsen anbefaler folinsyre til kvinder, der forsøger at blive gravide.

Er der nogen af jer, der tager det eller har erfaring med det?

Om man bliver hurtigere gravid når man tager dem - tror jeg bestemt ikke, men man forbereder kroppen på en kommende graviditet så det er bare at tage dem fra man starter projektet frem til 12. graviditets uge når det endelig lykkes...

Anmeld

7. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Man SKAL tage ekstra Folin, og gerne nogle månder inden man starter, men hvis du er igang starter du bare på dem nu.

Det nedsætter risikoen for neuralrørsdefekt, men gør umiddelbart hverken fra eller til ang. chancen for at blive gravid.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.