Vægt scanning nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Misa

Hejsa..

Jeg har været til vægt scanning i dag..

Dog var det ikke den samme som plejer at scanne mig der gjorde det i dag.. 

Men for 3 uger siden var jeg også til scanning og der fik jeg at vide at den lille pige vejede 2800 gram, og i dag fik jeg at vide at hun vejede 2890.. (så først hva hun vejede da jeg var kommet hjem fra scanningen)

Jeg blev urolig og ringede til fødegangen, fik fat i en jordemor som bare sagde at det var en fin vægt.. hmm

Blir altså noget nervøs.. Hun har jo næsten ikke taget på i 3 uger så..

Er jeg for pylleret??

Overvejer at ringe til svangerambulatoriet i morgen formiddag og snakke med dem (det var dem dr scannede mig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Maya-mus

ØnskeBabyen2010 skriver:

Hejsa..

Jeg har været til vægt scanning i dag..

Dog var det ikke den samme som plejer at scanne mig der gjorde det i dag.. 

Men for 3 uger siden var jeg også til scanning og der fik jeg at vide at den lille pige vejede 2800 gram, og i dag fik jeg at vide at hun vejede 2890.. (så først hva hun vejede da jeg var kommet hjem fra scanningen)

Jeg blev urolig og ringede til fødegangen, fik fat i en jordemor som bare sagde at det var en fin vægt.. hmm

Blir altså noget nervøs.. Hun har jo næsten ikke taget på i 3 uger så..

Er jeg for pylleret??

Overvejer at ringe til svangerambulatoriet i morgen formiddag og snakke med dem (det var dem dr scannede mig)

Jeg forstår godt din nervøsitet.. Men jeg tror ikke, at du skal frygte noget Nogle babyer er bare mindre end andre.

Min veninde har lige født en lille pige 10 dage for tidligt, som kun vejede 2816 gram, og hun fejler intet...

Så længe hjerterytmen lyder, som den skal, ville jeg ikke tro at du havde noget at være nervøs for

Anmeld

7. oktober 2010

Misa

Maya-mus skriver:

Jeg forstår godt din nervøsitet.. Men jeg tror ikke, at du skal frygte noget Nogle babyer er bare mindre end andre.

Min veninde har lige født en lille pige 10 dage for tidligt, som kun vejede 2816 gram, og hun fejler intet...

Så længe hjerterytmen lyder, som den skal, ville jeg ikke tro at du havde noget at være nervøs for

Hun har bare hele tiden ligget over gennemsnittet.. Derfor jeg bliver sådan lidt..

Anmeld

7. oktober 2010

Maya-mus

ØnskeBabyen2010 skriver:

Hun har bare hele tiden ligget over gennemsnittet.. Derfor jeg bliver sådan lidt..

Måske betyder det slet ingenting... De snupper jo selv det, som de har brug for, de små puslinger, med mindre der selvfølgelig er blevet konstateret noget galt.. Og det er der jo ikke med din

Selvfølgelig bliver man nervøs, det gjorde min veninde også.. Men hjertelyden var fin og der var gang i den lille inde i maven, så hendes jordemoder var helt tryg ved situationen..

Selv fødte jeg en søn på 4114 gram ved akut kejsersnit. Han var simpelthen så stor, så jeg ikke selv kunne føde ham. Jeg kunne måske godt have ønsket mig, at han havde vejet lidt mindre, så jeg selv kunne have presset ham ud.

Jeg tror du kan tage det helt roligt! Det tror jeg virkelig.. Hvis jordemødrene ikke er nervøse, så er der ingen grund til bekymring

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

Tag du bare scanningen med et gran salt...jeg syntes at man alt for ofte hører at der er fejl i dem.
Hvad skønner din jordemoder?

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

Muffinmus

fik til 3 hele 3d scanninger fa vide at min datter havde store tykke kinder og lå fint i vægt, ud kom en lille pige på 2933 g 14 dage før termin, uden store kinder eller noget som helst andet stort på sig:-)

Anmeld

7. oktober 2010

Misa

SussieThyssen skriver:

Tag du bare scanningen med et gran salt...jeg syntes at man alt for ofte hører at der er fejl i dem.
Hvad skønner din jordemoder?

Kærligst
Sussie

3100 Gram

Anmeld

7. oktober 2010

Misa

ØnskeBabyen2010 skriver:

3100 Gram

det så 2 uger siden ca

Anmeld

8. oktober 2010

Misa

Tak for jeres svar..

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

ØnskeBabyen2010 skriver:

3100 Gram

Jeg har lært at stole mere på jordemødre end alskens teknologi. De plejer at have ret LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.