Hue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Mussen2

Hvor mange huer har i /bruger i til de små. Jeg mangler nogen til min datter, men bliver så i tvivl om hvor mange slags man kan få brug for- er det i elefanthue formen, med elle ruden uld osv..... Åh, alle de ting man skal tage stgilling til som færste gangs mor. Er faldet over hempel huer.....men de er godt nok dyre. Hvad giver i for jeres huer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

louise8723

Elias har 2.. En Elefant hue som er dejlig tyk og som dækker hals og nakke til når han er ude, og så har en tynd hue som skal bindes til når han sover i barnevogn

Anmeld

7. oktober 2010

Mussen2

louise4060 skriver:

Elias har 2.. En Elefant hue som er dejlig tyk og som dækker hals og nakke til når han er ude, og så har en tynd hue som skal bindes til når han sover i barnevogn

Ok. Er det med eller uden uld? Hvad har du giver for dem, sådan ca.

Anmeld

7. oktober 2010

louise8723

Mussen2 skriver:

Ok. Er det med eller uden uld? Hvad har du giver for dem, sådan ca.

hmm elefanthuen er fra joha og den er vendbar og meget tyk.. ved ikke lige om det er med uld da den er hos dagplejeren.. den kostede 80,-

og den anden er bare en helt alm tynd en.. til de der 40 kr

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

Mussen2 skriver:

Hvor mange huer har i /bruger i til de små. Jeg mangler nogen til min datter, men bliver så i tvivl om hvor mange slags man kan få brug for- er det i elefanthue formen, med elle ruden uld osv..... Åh, alle de ting man skal tage stgilling til som færste gangs mor. Er faldet over hempel huer.....men de er godt nok dyre. Hvad giver i for jeres huer.

jeg har mange huer

men jeg kombinere dem lidt

jeg har en elefant hue af uld en af strik og en tynd af bomuld

så har jeg en del kyser og en halsedisse (rundt rør af strik til at varme hals og nakke)

det er meget forskelligt hvad vi bruger men haledissen er uundværlig og med sådan en behøves man faktiks kun to huer en tynd og en tyk

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

jeg har mange huer

men jeg kombinere dem lidt

jeg har en elefant hue af uld en af strik og en tynd af bomuld

så har jeg en del kyser og en halsedisse (rundt rør af strik til at varme hals og nakke)

det er meget forskelligt hvad vi bruger men haledissen er uundværlig og med sådan en behøves man faktiks kun to huer en tynd og en tyk

glemte at sige at vi har købt vores i alt fra tøj og sko til de små dyre butikker

jeg køber bare hvad jeg synes er sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.