Hej alle.
Jeg har her til aften måttet smide håndklædet i ringen og har købt MME(NAN1)...
Xander er 6 uger og jeg har indtil videre ammet på fuld tid, men den sidste uges tid har han været sur, ked og utilfreds... Om natten har han spist fint, men om dagen er han ofte blevet fuldstændig hysterisk når jeg lægger ham til. Når han så endelig har spist, er han sulten igen efter 2 min, og når jeg så har lagt ham til, er han blevet gal, og har ikke villet spise...
Jeg spurgte min SP om jeg sku supplere om med MME, men hun sagde bare at jeg sku tro på at jeg har mælk nok
Jeg tror såmænd os der er mælk nok, men det virker ikke til at den mætter ham... Min SP så idag hvor hysterisk han var, og at han var sulten, men ikke ville spise... han faldt dog til sidst næsten i søvn i mine arme og hun sagde at jeg så skulle lægge ham til, også spiste han da os, og faldt i søvn. Mens han spiste tog SP afsted, og da han sov lagde jeg ham for at gøre mig/os klar til at skulle ud af døren. Han vågner (som han altid gør - han vil ikke sove om dagen, han KÆMPER SÅ meget imod at sove om dagen! måske fordi han er sulten?) og er stadig sulten, og jeg lægger ham igen til, men han bliver sur og vil ikke spise...
Har hørt fra en veninde der havde samme SP at SP´en decideret er imod MME... Synes virkeligt det er for dårligt hun fraråder MME hvis det "bare" er fordi hun er imod det... Jeg står alene med en lille utilfreds dreng, og det er altså super hårdt de dage hvor han ikke vil spise, ikke vil sove, ikke ligge for sig selv, kun vil vugges i mine arme, hænge over skulderen...
Her til aften spiste han over 2 omgange på meget kort tid, var stadig sulten og ville så ikke spise mere, og var bare hysterisk... Der gav jeg op og kørte op efter MME... Lavede en flaske og han spiste fint, og sov derefter...
Puha, det blev langt, trængte til at komme af med det... Føler mig som en fallit erklæring at måtte give ham MME... Er virkelig ked 
Men mit spørgsmål er egentligt bare om I har råd/forslag til hvordan jeg bedst kombinere at amme og give MME? For jeg kan vel godt gøre begge dele?
Og vil også gerne høre om I synes jeg har gjort det forkerte ved at prøve at give ham MME? Har I andre forslag?
Kan det godt passe at jeg har masser mælk, men det ikke mætter ham? Kan jeg gøre noget for at "producere" mere mættende mælk?
Knus en trist og opgivende Ida.