Den der slimprop?? lidt ulækkert..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Skytten0111

Heej !

lige et spørgsmål..

Siden i går har jeg oplevet "slim" efter nogle toilet besøg. Ikke hver gang, men en rimelig stor klat når det så er kommet.. Det har bestemt ikke været udflåd, men noget lyst gulligt noget.. Men som sagt er det ikke kommet på en gang..

Kan dette være slimproppen der går, sådan af flere gange? Selvom der intet blod er i ?

Og hos jer, hvor slimproppe gik over flere gange, hvor længe gik der inden jeres fødsel gik i gang -veer/vandafgang..

Jeg har termin i morgen.. så venter spændt

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Skytten0111

Slet ingen ???

Anmeld

7. oktober 2010

quar20

Det lyder som slimproppen..

Min gik dog hel og fødte tre dage efter..! Havde dog veer i de tre dage..!! Men håber da for dig at det snart sker siden du har termin imorgen..

Alt held og lykke med på din vej herfra

Anmeld

8. oktober 2010

Lille

Hej

Når slimproppen går, kan du regne med, din livmoderhals har åbnet sig lidt. Men det i sig selv siger ikke rigtig noget om, hvornår fødslen går igang. Længden på livmoderhalsen er vist en meget bedre indikator..

Min slimprop gik i uge 31 efter nogle heftige plukkeveer og selvom undersøgelse viste, jeg var lidt åben, mener min jordemoder, jeg sagtens kan holde lillepigen indenbords til mindst uge 37

Men håber da, du er ved at være i mål

Anmeld

8. oktober 2010

LRJ

Min gik af flere gange men til sidst var det ligesom det du beskriver plus der os var blod i og der efter kom der veer så tror sagtens det kan være den
for det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.