Var til mundlig exsame i dag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

MORJESPERSEN

Ja dagen startede bare godt, vi havde chancen for at sove længe, helt til kl 7 men vi blev vækket allerede kl 5.50 at vores dp mor var syg... men vi takkede nej til gæste dp.... for mikael havde aftenvagt.... nå men pigerne vågnede selvfølig af snakken, så kunne vi lige så godt stå op!

kl 6.30 ringer min venninde fra klassen som jeg køre med, hun spørg om hun ikke må komme allerede kl 7.30 da hun er mega nevøs, jo selvfølig må hun det. Underligt nok har jeg ikke været nevøs og bare slappet af. Kl 9 da vi skal til at køre ringer de fra mandes arbejde om han kan møde ind NU!!! haste sag, ja så skal vi hurtigt ringe rundt og jeg får pakket taske og bil til ham og de tager afsted... huset ligner bare noget der er løgn, men jeg skal jo selv afsted.. så jeg forlader et hjem hvor der nemt kunne havde været spruget bombe.....

Nå men jeg kommer over på skolen 25min før jeg skal ind... alle der ovre er bare så nevøse... men jeg har besluttet mig for det vil jeg bare ikke være... og det virker!!!! Det bliver min tur og jeg kommer ind, tiden flyver bare afsted de stiller mange spørsmål nogen er jeg ikke helt sikker på det var det svar de ville have... Nå men så skal jeg jo uden for døren så de kan snakke sammen.... da jeg bliver kaldt ind... fortæller de mig at jeg var rigtig god til at holde øjn kontakt, jeg virkede meget selv sikker i det jeg sagde, jeg var god til at fremlægge og bare det jeg ikke brugte mine notater var endnu mere bevis for jeg kunne det jeg snakkede om.... jeg voksede bare en halv meter.. nå men dommen lød på et 12tal!!!! ja lige til at starte var jeg lidt skuffet, jeg ved det lyder underligt... for det er jo det bedste man kan få, men jeg syndes bare at det var et latterligt tal..... jeg tror lige det skulle gå op for mig... vi spise så inde ved min svigermor her til aften, og vi fik min livret... flæskesteg

Nu sider jeg i sofaen og nyder et glas hvid vin og glæder mig til i morgen at have en extra fridag.. så pigerne og jeg skal bare rå hygge!!!!

Ville bare lige dele min gløde med jer piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Bondepigen

WEEEEE TILLYKKE!!! 12 er da et fantastisk tal i den situation, og livret og hvidvin... Dejligt du har haft en skøøøn dag!!!

Anmeld

8. oktober 2010

MORJESPERSEN

bondepigen skriver:

WEEEEE TILLYKKE!!! 12 er da et fantastisk tal i den situation, og livret og hvidvin... Dejligt du har haft en skøøøn dag!!!

Tak, ja min dag har bare været lykken... det er længe siden...

Anmeld

8. oktober 2010

JustAnotherName

"nå men dommen lød på et 12tal!!!! ja lige til at starte var jeg lidt skuffet, jeg ved det lyder underligt... for det er jo det bedste man kan få, men jeg syndes bare at det var et latterligt tal..... jeg tror lige det skulle gå op for mig..."

Din skøre prut!    - Du har da INTET at være skuffet over.
12 er da TOPPEN! Så stort tillykke med det. Knus herfra  

Anmeld

8. oktober 2010

anna-jonas

Fie.............du fortjener dælme dit 12-tal, så hårdt som du har arbejdet, og stadig gør. STORT tillykke................

Knus Mette

Anmeld

12. oktober 2010

MORJESPERSEN

"nå men dommen lød på et 12tal!!!! ja lige til at starte var jeg lidt skuffet, jeg ved det lyder underligt... for det er jo det bedste man kan få, men jeg syndes bare at det var et latterligt tal..... jeg tror lige det skulle gå op for mig..."

Din skøre prut!    - Du har da INTET at være skuffet over.
12 er da TOPPEN! Så stort tillykke med det. Knus herfra  

TAK

jamen jeg havde virklig den følse af det var alt for let.... men nu da alle er over den første exsame kan jeg godt se det ikke er så mange der har fået 12, så nu er jeg lidt stolt. Jeg må åbenbart have hørt efter i timerne siden det var så let...... så nu er jeg i gang med den skriftlige opgave, om terminal pleje, glæder mig til at skulle op og forsvare den. Hvordan med dig og din uddannelse, hvordan går det??

Anmeld

12. oktober 2010

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Fie.............du fortjener dælme dit 12-tal, så hårdt som du har arbejdet, og stadig gør. STORT tillykke................

Knus Mette

Tak kære Mette, dejligt at der kun er en exsame tilbage, jeg skal skrive om terminal pleje, det syn des jeg der er vildt spændene.Jeg er jo kommet ind til 1 nov. på assistent uddandlsen, og skal så snart i syghus praktik, det glæder jeg mig til, men puha hvor er jeg nevøs, er bange for ikke at kunne klare det. For det er jo lige pluslig mere ansvar man skal til at have....

Anmeld

12. oktober 2010

Barbamama

Jeg har først lige set det her indlæg! Hvor er det sejt Fie at du klarede det så godt! SÅDAN!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.