ægløsning og mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

LouiseNielsen

Hvordan er det nu....

Min sidste mens første dag var d 19 sep og sluttede d 26 sep. Havde så ægløsning i forgårs/igår hvornår skal min næste mens så forventes at komme??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

LouiseNielsen skriver:

Hvordan er det nu....

Min sidste mens første dag var d 19 sep og sluttede d 26 sep. Havde så ægløsning i forgårs/igår hvornår skal min næste mens så forventes at komme??

Kram

Haløjsa

det kommer jo an på hvordan din cyklus er normalt.

men "normalen" siger at din næste mens kommer 14 dage efter ægløsning,så havde du æl i går så skal mens komme ca den 20/10

Anmeld

7. oktober 2010

Snefnug1984

LouiseNielsen skriver:

Hvordan er det nu....

Kram

Omkring d. 20.-21. oktober..? Kan regne ud at du havde øgløsning ca. 16 - 17 dage efter 1. dag..

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

Jeg mindes også jeg har læst et sted at man siger ca 14 dage efter æl.... Hmm er kun lidt over et år siden jeg blev gravid med Mathias og se jeg har allerede glemt det igen! Hehe....

Anmeld

7. oktober 2010

afrobabies

LouiseNielsen skriver:

Hvordan er det nu....

Kram

Min plejer at være ca. 14 dage efter ægløsning

Anmeld

7. oktober 2010

afrobabies

LouiseNielsen skriver:

Hvordan er det nu....

Kram

Men det er vel forskelligt, det er vel meget afhængig af, hvor stabil mens cyklus er...

Anmeld

7. oktober 2010

Vidunderligeunger

ville bare sige, at det sgu er friskt af jer at starte på PB igen jeg har overvejet det, for så er det med børn "overstået" hvis man kan sige det sådan, og de næste 5 år skal jeg jo studere, så det ville være dejlig nemt mht. tid

jesper er dog ikke med på den haha..

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

LouiseNielsen skriver:

Jeg mindes også jeg har læst et sted at man siger ca 14 dage efter æl.... Hmm er kun lidt over et år siden jeg blev gravid med Mathias og se jeg har allerede glemt det igen! Hehe....

Det er også det jeg skrev. ca 14 dage efter æl. og det er den 20/10 din næste mens skal komme så

Anmeld

8. oktober 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

ville bare sige, at det sgu er friskt af jer at starte på PB igen jeg har overvejet det, for så er det med børn "overstået" hvis man kan sige det sådan, og de næste 5 år skal jeg jo studere, så det ville være dejlig nemt mht. tid

jesper er dog ikke med på den haha..

Vi gør det fordi at vi rigtig gerne vil have barn nr 3. Men så skal det også være nu...

Jeg vil gerne igang med en uddannelse, men så går der hurtig 4 år. Også bliver de to andre for store, også gider vi ikke en mere. Så det skal være nu eller ikke.....

Vil fortryde vi ikke prøver, og vil ik stå om 4 år og have fortrudt vi ik fik en mere......

Det er da hurtig efter Mathias, men føler det er det helt rigtige vi gør....

Knusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.