Facebook haj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Er der en herinde der er FB-haj???

Jeg har lige lavet nogle flere lister... og en af dem vil jeg gerne gøre, så de ikke kan læse mere, end min status og så se vores fælles venner, men hvordan hulan gør man det???

ps. bare roooolig ingen NSér på den liste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

otlitrom

Jeg mener du skal ind under "konto" ved siden af log ug-knappen. Derefter ind i privatindstillinger - derefter ind i "tilpas indstillinger" - derefter skal du brugerdefinere f.x. din status og dine album.

tryk på den blå kasse, hvor der evt. står "kun venner" - skriv tilpas - I en bjælke kan du skrive navnet på den gruppe der må se.. min gruppe der må se status hedder "status".. Og så godkender du. Der skulle gerne komme til at stå brugerdefineret nu...

Giver det nogen som helst mening???

Anmeld

7. oktober 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg mener du skal ind under "konto" ved siden af log ug-knappen. Derefter ind i privatindstillinger - derefter ind i "tilpas indstillinger" - derefter skal du brugerdefinere f.x. din status og dine album.

tryk på den blå kasse, hvor der evt. står "kun venner" - skriv tilpas - I en bjælke kan du skrive navnet på den gruppe der må se.. min gruppe der må se status hedder "status".. Og så godkender du. Der skulle gerne komme til at stå brugerdefineret nu...

Jow det giver mening, men der er bare IKKE noget om udelukkes af en liste :(

Anmeld

7. oktober 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Grundlæggende oversigtsoplysninger
Nogle grundlæggende oplysninger er altid tilgængelige for alle for at gøre det nemmere for dine virkelige venner at finde dig. Vi foreslår, at du også indstiller grundlæggende oplysninger som hjemby og interesser til alle, så dine venner kan bruge disse til at få forbindelse til dig. Vis indstillinger
  • Deling fra Facebook

Dette er din aktuelle indstilling.
  • Applikationer og websites
    Rediger dine indstillinger for brug af applikationer, spil og websites.
    Blokeringslister
    Rediger dine lister over blokerede personer og applikationer.
    Kontrol af, hvordan du deler

Anmeld

7. oktober 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Grundlæggende oversigtsoplysninger
    Nogle grundlæggende oplysninger er altid tilgængelige for alle for at gøre det nemmere for dine virkelige venner at finde dig. Vi foreslår, at du også indstiller grundlæggende oplysninger som hjemby og interesser til alle, så dine venner kan bruge disse til at få forbindelse til dig. Vis indstillinger
  •  
    Deling fra Facebook

Dette er din aktuelle indstilling.
  • Applikationer og websites
    Rediger dine indstillinger for brug af applikationer, spil og websites.
    Blokeringslister
    Rediger dine lister over blokerede personer og applikationer.
    Kontrol af, hvordan du deler

Så skal du trykke nederst i "tilpas indstillinger"

Anmeld

7. oktober 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Så skal du trykke nederst i "tilpas indstillinger"

SÅ LYKKES DET

1000 TAK misse-kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.