Ihhh Tjuhl....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

oo

Findusinde skriver:

Hehe det er hormoner sveske! Den undskyldning bruger jeg stadig, til trods for det er over et år siden jeg fik Laura..

ja min moster skrev til mig en dag, at hun sad og hylede over noget jeg havde skrevet om graviditeten "ja, og det kan du ligeså godt vænne dig til at man gør når man er blevet mor!"...hun fødte sin sidste for 18 år siden

man kan oss godt bruge ammehjerne-undskyldninger for evigt, ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ja min moster skrev til mig en dag, at hun sad og hylede over noget jeg havde skrevet om graviditeten "ja, og det kan du ligeså godt vænne dig til at man gør når man er blevet mor!"...hun fødte sin sidste for 18 år siden

Jeg bruger stadig ammehjerne som undskyldning så jo den kan bruges meeeeeget længe

Anmeld

7. oktober 2010

oo

TbCp skriver:

Jeg bruger stadig ammehjerne som undskyldning så jo den kan bruges meeeeeget længe

sejt

Anmeld

7. oktober 2010

AnneBJ

Findusinde skriver:

Jeg er sikker på at det er en smuk smuk babypige der gemmer sig derinde..

tror jeg også!

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

sejt

Det var da forøvrigt DERFOR Michella og jeg kørte rundt så længe da vi skulle finde ud til Karina!!!! Ammehjerne

Anmeld

7. oktober 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

Orrk jo!! Brug den bare!! Selvom når jeg bruger den kigger folk så underligt på mig, fordi jeg kun ammede i 4 mrd...

Anmeld

7. oktober 2010

oo

TbCp skriver:

Det var da forøvrigt DERFOR Michella og jeg kørte rundt så længe da vi skulle finde ud til Karina!!!! Ammehjerne

aaaaach selvfølgelig!!

Anmeld

7. oktober 2010

oo

Findusinde skriver:

Orrk jo!! Brug den bare!! Selvom når jeg bruger den kigger folk så underligt på mig, fordi jeg kun ammede i 4 mrd...

hehe, jeg har allerede brugt den og altså...babyen er jo derinde endnu

Anmeld

7. oktober 2010

Mira0911

Årh Tjuhl... Jeg var SÅ sikker på du var gået over termin... 

Anmeld

7. oktober 2010

oo

MoarJ skriver:

Årh Tjuhl... Jeg var SÅ sikker på du var gået over termin... 

nejnej, der er hele 6 dage endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.