Kom så igang Trine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Sabina & Simone

Hey Piger...

Ved godt at jeg har været meget off herinde... Men læser med hver dag... Har bare ikke lige haft overskuddet til at skrive... Kan lige kort komme med forklaring. Depression, job opsagt skilsmisse, flytning, ny skole og endnu en flytning... Skal nok uddybe det nærmere, når overskuddet er der...

Nå men det var ikke det jeg ville... Trine for pokker... Kommer baby ikke snart ud? Jeg logger ind mindst 20 gange om dagen bare for at se om der er sket noget... Men ak... Bliver skuffet hver gang... Se så at løb en tur, hop den ud eller noget... Er ved at gå til at nysgerrighed....

Og så lige et rungende tillykke til Jules og familien med den smukke fantastiske lille Vera... Hun er da bare for lækker...

Stort Knus Herfra

Sabina og Simone -nu endelig med fast bopæl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Sabina & Simone

Vil forresten også lige sende en kæmpe krammer til vores anonyme ven herinde og sige at jeg tænker på dig...

Anmeld

7. oktober 2010

JustAnotherName

Hey Piger...

Ved godt at jeg har været meget off herinde... Men læser med hver dag... Har bare ikke lige haft overskuddet til at skrive... Kan lige kort komme med forklaring. Depression, job opsagt skilsmisse, flytning, ny skole og endnu en flytning... Skal nok uddybe det nærmere, når overskuddet er der...

Nå men det var ikke det jeg ville... Trine for pokker... Kommer baby ikke snart ud? Jeg logger ind mindst 20 gange om dagen bare for at se om der er sket noget... Men ak... Bliver skuffet hver gang... Se så at løb en tur, hop den ud eller noget... Er ved at gå til at nysgerrighed....

Og så lige et rungende tillykke til Jules og familien med den smukke fantastiske lille Vera... Hun er da bare for lækker...

Stort Knus Herfra

Sabina og Simone -nu endelig med fast bopæl...

Dejligt at høre fra dig - Men øv for en bombe af modgang du kan berette om.

Håber I er kommer helskindet igennem det - så godt som man nu kan?!

Der er godt nok mange der har meget om ørerne lige for tiden....!!!

Men heldigvis er der også en masse glædeligt nyt imellem. Intet overgår en nyfødt lille NS-baby ......og ja, der er jo flere på vej, weehuu

Anmeld

7. oktober 2010

oo

jeg er lige så nysgerrig!  lige nu går jeg bare og fryyyyygter at Sarah føder FØR mig

håber du er alright? det er da noget af en rutsjetur du/I er ude på

Anmeld

7. oktober 2010

Sabina & Simone

JustAnotherName skriver:

Dejligt at høre fra dig - Men øv for en bombe af modgang du kan berette om.

Håber I er kommer helskindet igennem det - så godt som man nu kan?!

Der er godt nok mange der har meget om ørerne lige for tiden....!!!

Men heldigvis er der også en masse glædeligt nyt imellem. Intet overgår en nyfødt lille NS-baby ......og ja, der er jo flere på vej, weehuu

Ja det er så dejligt at logge på og så læse om de gode ting der sker... Selvom der godt nok har været mange nedture herinde på det seneste...

Men de nye små NS'er er så velkomne og gør det, det hele værd...

Anmeld

7. oktober 2010

Sabina & Simone

Tjuhl skriver:

jeg er lige så nysgerrig!  lige nu går jeg bare og fryyyyygter at Sarah føder FØR mig

håber du er alright? det er da noget af en rutsjetur du/I er ude på

Ahr... Så skulle det i hvert fald være en MEGET stædig unge... hehe... Men som du selv skriver, så er han nok lige så stædig som hans forældre... Du kan godt høre jeg har stemt for en dreng... Hehe

Jeg er okay... Der kom bare lige så mange ting lige på en gang... Skal lige på plads i Simone og min nye lejlighed, og på nettet der, så skal I nok få en flere kilometer lang beretning om det hele...

Så må vi se om du har tid til at læse den, når du nu har armene fulde af baby boy...

Anmeld

7. oktober 2010

JustAnotherName

Sabina & Simone skriver:

Ahr... Så skulle det i hvert fald være en MEGET stædig unge... hehe... Men som du selv skriver, så er han nok lige så stædig som hans forældre... Du kan godt høre jeg har stemt for en dreng... Hehe

Jeg er okay... Der kom bare lige så mange ting lige på en gang... Skal lige på plads i Simone og min nye lejlighed, og på nettet der, så skal I nok få en flere kilometer lang beretning om det hele...

Så må vi se om du har tid til at læse den, når du nu har armene fulde af baby boy...

Yes, jeg er også af dén overbevisning, at baby-Juhl er en DRENG! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.