Hjælp ;0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

majhan11

Dinna88 skriver:

Tak
jeg har en hel del billeder med kort hår, da jeg skifter frisure ret ofte - jeg tror dog det er for langt til at du skulle kunne bruge det til noget. Dit ser meget kort ud! Men du må sige til hvis du mangler in-puts. 

jeg vil rigtig gerne ha in-puts eller hvis du kender en god side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SoffiLine

majhan11 skriver:

det er også en rigtig fed farve men er bange for den er for vild til mig men hva hedder den?? og tror du det blir godt når jeg har den mørke nu??

den klær dig også vild godt den røde, ville da gerne se dig med pink også og kender godt det der med gerne at ville skille sig lidt ud

den mest røde jeg har haft er denne

den farve klæ'r dig for vildt!  det ser fandme godt ud!

den røde farve er den rødeste jeg kunne finde i føtex hihi & derefter har jeg købt en rød hårkur ved frisøren som får det til at blive skrigende.

Men måske du skulle lysne dit hår først så den røde farve rigig kan ta fat!?

Synes virkelig det røde klær dig, langt bedre end det første billede! Det er hammer flot til dig med den kulør du har.

skal prøve at se om jeg kan finde et hvor jeg har pink hår

Anmeld

7. oktober 2010

majhan11

SoffiLine skriver:

den farve klæ'r dig for vildt!  det ser fandme godt ud!

den røde farve er den rødeste jeg kunne finde i føtex hihi & derefter har jeg købt en rød hårkur ved frisøren som får det til at blive skrigende.

Men måske du skulle lysne dit hår først så den røde farve rigig kan ta fat!?

Synes virkelig det røde klær dig, langt bedre end det første billede! Det er hammer flot til dig med den kulør du har.

skal prøve at se om jeg kan finde et hvor jeg har pink hår

åhh tak smukke 

ja det var før jeg blev gravid og var også hel vild med den ku være jeg sgu overveje det igen men skal lige finde ud af fisuren først 

kan du huske hvad den hedder? og hva er det for en hårkur?? ja mange spørgsmål, bær over med mig...hehe

Anmeld

7. oktober 2010

SoffiLine

majhan11 skriver:

åhh tak smukke 

ja det var før jeg blev gravid og var også hel vild med den ku være jeg sgu overveje det igen men skal lige finde ud af fisuren først 

kan du huske hvad den hedder? og hva er det for en hårkur?? ja mange spørgsmål, bær over med mig...hehe

SPRING U I DET! 

Hårkuren hedder: Revlon professional - Nutri Color Creme Nr 600.

Den røde farve jeg køber i Føtex skifter jeg lidt mellem, alt efter hvilken en jeg synes bedst om.

Selvom du har den frisure lææænge så synes jeg godt nok den klæ'r dig! Ser hammer godt ud!

Anmeld

7. oktober 2010

SoffiLine

majhan11 skriver:

åhh tak smukke 

SPRING U I DET! 

Den røde farve jeg køber i Føtex skifter jeg lidt mellem, alt efter hvilken en jeg synes bedst om.

Selvom du har den frisure lææænge så synes jeg godt nok den klæ'r dig! Ser hammer godt ud!

Anmeld

7. oktober 2010

majhan11

SoffiLine skriver:

SPRING U I DET! 

du skal lige ha et MEGA  fordi du er sååå sød tak smukke og ja jeg må lige ta mig sammen og komme på banen igen og tak for dine dejlige svarog jeg skal nok smide et billede når jeg får taget mig sammen til farve skiftet

Anmeld

7. oktober 2010

SoffiLine

majhan11 skriver:

du skal lige ha et MEGA  fordi du er sååå sød tak smukke og ja jeg må lige ta mig sammen og komme på banen igen og tak for dine dejlige svarog jeg skal nok smide et billede når jeg får taget mig sammen til farve skiftet

det var så lidt 

glæder mig for vildt til at se resultatet! Go for it

Anmeld

7. oktober 2010

Dinna88

majhan11 skriver:

jeg vil rigtig gerne ha in-puts eller hvis du kender en god side

når nu du har så kort hår, så prøv at se Alyssa Milano! Hun har haft meget, meget kort hår, hvilket var super flot

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

majhan11

nå så blev jeg klippet men det er næsten det samme som sidst bare lidt mere kort og så købte jegf en meget rød farve men var for dum bare at putte den oveni det gamle jeg havde så der skete ik så meget men har da fået lidt nyt næste gang skal det helt sikkert afbleges først

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.