Andre der får kvalme af metformin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Miss.Sunshine

Hejsa

Jeg får metformin,men de sidste par dage har jeg haft kvalme on and off hele dagen,er det normalt?

Og hvornår holder det op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

otlitrom

Har ikke selv fået Metformin, men på medicin.dk kan jeg se at kvalme er en af de mest almindelige bivirkninger. Så tror ikke det er så unormalt. Men det er helt sikkert irriterende!!

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

kitty skriver:

Har ikke selv fået Metformin, men på medicin.dk kan jeg se at kvalme er en af de mest almindelige bivirkninger. Så tror ikke det er så unormalt. Men det er helt sikkert irriterende!!

Ja det er møg belastende! Især fordi man gerne vil ha rogn i ovnen,så tror man jo ALT er et symtom

Hvornår var det du havde testdag søde Kitty?

tror vi har testdag samtidig Jeg tror bare ikke på det mere,men jeg håber for dig

Anmeld

7. oktober 2010

otlitrom

Miss.Sunshine skriver:

Ja det er møg belastende! Især fordi man gerne vil ha rogn i ovnen,så tror man jo ALT er et symtom

Hvornår var det du havde testdag søde Kitty?

tror vi har testdag samtidig Jeg tror bare ikke på det mere,men jeg håber for dig

næste weekend skal jeg teste, det bliver spændende. Jeg får falakw symptomer af det Crinone jeg får nu, så jeg aner ikke om den er der eller ej. Men vi håber det!

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

kitty skriver:

næste weekend skal jeg teste, det bliver spændende. Jeg får falakw symptomer af det Crinone jeg får nu, så jeg aner ikke om den er der eller ej. Men vi håber det!

Jeg havde æl i søndags, så jeg kan teste den 17 for os begge

Anmeld

8. oktober 2010

Micch

Får også metfomin og jeg hr også meget kvalme som kommer og går.  og jeg har fået pillerne siden starten af året.

Så det er desværre ikk til og sige om det forsvin der helt. men håber da for dig at kvalmen er der begrund af noget andet også..

Anmeld

8. oktober 2010

Snefnug1984

Jeg fik også meget kvalme i perioder, lige efter jeg startede på metformin. Nu har jeg fået dem i snart 5 måneder og har stort set ikke kvalme mere.. Det hjalp dog for mig, at spise pillen midt i et måltid og så Seaband armbånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.