Jeg var afsted ved lægen idag....
Hun var slet ikke i tvivl om at min depression er blusset op igen 
Jeg begyndte selvfølgelig at græde da jeg skulle fortælle det, men har så fantastisk en læge at det var helt ok.
Jeg har fået noget kraftig medicin der skal virke på nogle af de dumme symptomer jeg har, bla. ser jeg dyr/kravl når det er rigtig slemt og så har jeg møgsvært ved at falde i søvn om aftenen, samtidig med jeg har alle de dumme mareridt. Så håber bare det virker hurtigt!
Jeg skal så derop igen på onsdag, hvor hun har sørget for at give mig en dobbelttid så vi kan få snakket ordentligt. Samtidig skal jeg havde lavet hjertekardiogram samt have taget en masse blodprøver så hun kan tjekke hvordan den medicin jeg får nu, fungere.
OG så skal jeg nok også sættes op i den medicin jeg allerede får samtidig med hun måske gerne vil have en psykiater ind over....
Jeg er både glad og trist.... eller ja trist er jeg bare meget af tiden...selvfølgelig... men glad for at Mette gjorde mig opmærksom på mine symptomer og at jeg fik bestilt tid ved lægen så der kan blive gjort noget!
Hun spurgte til mit job og om jeg kan passe det og det synes jeg slet ikke jeg har problemer med heldigvis!
Jeg synes faktisk det er en hjælp at jeg har noget at stå op til og at det holder mig igang i løbet af dagen. Ungerne er glade og det smitter af på mig. Jeg sørger for at komme ud med dem hver dag, lege, gå ture osv. Men er selvfølgelig meget obs på at det ikke påvirker dem at jeg har det skidt.
Mit blodtryk har også drillet rigtig meget den sidste tid, men min læge sagde at det højst sandsynligt skyldes at jeg har det skidt psykisk, så det ville hun ikke gøre noget ved endnu.
Blot en lille update herfra... jeg er træt nu... det er man jo efter sådan nogle snakke.... men håbefuld, vil så gerne have det godt igen... være den glade mor med en masse overskud.
Tak fordi i læste med.
Anmeld