gustavclaus skriver:
Vi har altid kørt med Nan HA1 modermæl erstatning, fordig han fik ondt i maven af alm NAN
Det gik over på et tidspunkt, men nu vender smerten tilbage, drengen har ondt / luft i maven hver 3 dag. Vi holder pause 3 gange på et måltid incl bøvs.
Mycelin dråber har vi prøvet, men det gjorde det endnu værre
Er der nogen venlige sjæler der kan hjælpe
Sundheds plejesken har ingen form for tid eller svar på overstående. Hzn får sukkervand ( smertestillende når mave kneppen / luft er der ) det pelejer at afhjælpe
Tak for svar på forhånd
Hej med dig
Mylocon dråber har virket på vores pige og også på vores søn (aldersforskel 10 år). Vi har givet hende dem lige før måltidet, ikke et kvarter før, som der står på pakken.
MEN - hvis det ikke virker hos jer, ville jeg skifte NAN ud med det samme. Vi har altid givet Syrnet MME fra Allomin. Den er rigtig god. Hun fik stadig ondt i maven, men ikke på samme måde. Hun kommer af med luften nemt, og prutten kommer hun af med via laktulose, og meget af det.
Vi har lægen med på råd. Jeg synes, at I skal prøve syrnet MME, stadig mylocon dråber lige før måltidet og endelig giv 5 ml laktulose oveni 1 x om dagen.
Jeg håber, at det lykkes for jer. P.S måske skal I begynde på grød, så maven får noget at arbejde med. Husk stadig laktulosen. Det har også hjulpet her.
Knus
Anmeld