Baby.dk møde, fyn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Trine89

Er der ikke andre der kunne være interesseret? ?

med lidt hjælp SussieThyssen har vi fundet frem til at der er et legeland i Odense der hedder Løvens hule, det er ikke så dyrt og der er mulighed for at vi kan reservere et bord så vi har et sted sidde mens børnene kan løbe rundt og lege (hvis der kommer nogen med børn hihi.)

http://www.lovenshule.dk/ - her kan man se lidt om stedet  

Der er endnu ikke sat nogen dag på da det ville være rart at vide hvor mange der kunne være interssert inden vi finder dato. men jeg forstiller mig måske en gang i november

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

TbCp

Jeg kunne godt være interesseret.
Tænker dog lidt om det ikke kunne være hyggeligere hjemme hos nogen privat? Hvis nogen har plads?
I løvens hule er der sikkert en masse andre mennesket og man får måske ikke snakket så godt som man ville...
Men bare en ide
Jeg vil helst i weekends og har sandsynligvis barn med

Anmeld

7. oktober 2010

Trine89

TbCp skriver:

Jeg kunne godt være interesseret.
Tænker dog lidt om det ikke kunne være hyggeligere hjemme hos nogen privat? Hvis nogen har plads?
I løvens hule er der sikkert en masse andre mennesket og man får måske ikke snakket så godt som man ville...
Men bare en ide
Jeg vil helst i weekends og har sandsynligvis barn med

jeg vil da gerne ligge ligehed til men det begrænser også lidt hvor mange der bliver plads til.. men jo helt sikkert også en mulighed.. og jah du har ret i at det nok bliver lidt mere "intimt" hvis det bliver holdt hos en.. Super god ide

eller hvis der e r andre der er mere plads så vi måske kan blive lidt flere? 

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Trine89 skriver:

jeg vil da gerne ligge ligehed til men det begrænser også lidt hvor mange der bliver plads til.. men jo helt sikkert også en mulighed.. og jah du har ret i at det nok bliver lidt mere "intimt" hvis det bliver holdt hos en.. Super god ide

eller hvis der e r andre der er mere plads så vi måske kan blive lidt flere? 

Ja det begrænser selvfølgelig lidt hvor mange der kan komme.

Anmeld

7. oktober 2010

Trine89

TbCp skriver:

Ja det begrænser selvfølgelig lidt hvor mange der kan komme.

Tror hvis det skal være her er der plads til 8 voksene og så kan børnene sidde i stuen (hvis de vel og mærket er store nok til det ellers er der vel en lille plads på mors skød )

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Trine89 skriver:

Tror hvis det skal være her er der plads til 8 voksene og så kan børnene sidde i stuen (hvis de vel og mærket er store nok til det ellers er der vel en lille plads på mors skød )

Lad os de hvor mange der har lyst så kan vi måske bedre finde ud af hvor og hvordan det skal holdes.
Er det hjemme hos nogle kan vi jo bare skær medbringe et eller andet spiseligt/drikkelse hvad vi nu finder ud af, så værten ikke skal stå med det hele

Anmeld

7. oktober 2010

Trine89

TbCp skriver:

Lad os de hvor mange der har lyst så kan vi måske bedre finde ud af hvor og hvordan det skal holdes.
Er det hjemme hos nogle kan vi jo bare skær medbringe et eller andet spiseligt/drikkelse hvad vi nu finder ud af, så værten ikke skal stå med det hele

Syntes det lyder som en rigtig god ide hehe..

så laver vi et lille sammenskudgilde

Anmeld

9. oktober 2010

Trine89

Vi prøver lige med en oppper igen  

håber virkelig der er flere der gerne vil være med

Anmeld

9. oktober 2010

UngMor_Odense

Uh, jeg er frisk

Har boet i odense i et år, men kender stadig ikke rigtig nogen ..

Anmeld

9. oktober 2010

Trine89

UngMor_Odense skriver:

Uh, jeg er frisk

Har boet i odense i et år, men kender stadig ikke rigtig nogen ..

Ihhh det lyder bare rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.